oh jee mijn kazaa files zijn weg help mij aub

Status
Niet open voor verdere reacties.

Delight

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2003
aub lieve verstandige fantastische leden van helpmij, help een verdrietige medelid van jullie aub...

ik heb oh god ik durf het bijna niet beschrijven, per ongeluk, meer als 50 kazaa liedjes verwijderd, hoe dit gebeurd is vraag het liever niet, t moet in een vlaag van waanzin geweest zijn, want ik kan er zelf geen verklaring op plakken :(

willen jullie dan aub zo lief en nobel en zo hulpzaam zijn om mij eens een raad te geven om die ongelukkige verdwaalde muziekstukjes terug te vinden...

ongelooflijke dankbaarheid bij voorbaat

groetjes

delight...

'oh god mijn kazaa files zijn weg help mij aub'

liefste jozo en vanschagen...

deze die niet gratis zijn heb ik niet uitgeprobeerd, want ja ik betaal niet graag..

die andere 'restoration' heb ik wel geprobeerd maar daar krijg ik maar de helft van me files terug????
hm bizar bizar he, dus de vraag luidt nu:

waarom krijg ik die andere helft niet terug, ik zocht op mp3 en kreeg alleen de helft te zien, ik ken de extensie van de anderen uiteraard niet.

ik zocht zelfs op de volledige c: in restoration waarbij ik een ganse waslijst kreeg maar nog steeds de andere helft niet, heel raar..

tja en wat nu :(

Dan zijn ze al overschreven door andere data, dus als er nog eens zo iets gebeurd moet je helemaal niets meer met je computer doen voor dat je je verloren files hebt gerecoverd.

Maar ja je hebt toch de helft terug :)

Laatst bewerkt:
Als je nog een beetje weet welke 50 liedjes het waren, download je ze toch gewoon opnieuw ( of je moet een inbelmodem hebben).

suc6

liefste leden..

ik bedank jullie ten zeerste voor al t hulp en ben al blij met de ene helft dat ik terug heb.
de rest vind ik sowieso niet meer terug, geen flauw benul hoe die heetten.

dikke zoen en nog veel plezier in jullie leven.

ciaoooooo

p.s. Jozo die restoration, hm echt machtig hoor, nogmaals bedank lieve maat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan