Beste forumlezers;
Bij apparaatbeheer geeft bovenstaand apparaat de foutmelding dit apparaat start niet(code 10).
Gebruik probleemoplosser.
Deze werkt echter niet. Stuurprogramma bijwerken geeft de melding dat er geen betere is dan die welke al geinstalleerd is.
Verder werkt ook niet meer:
systeemherstel, geeft alleen een wit scherm
printen vanuit Word of outlook express wil niet, een testpagina vanuit printerbeheer lukt wel.
Hulp en ondersteuning opstarten lukt ook niet meer
Bestanden zoeken doet ook niets meer.
PC start moeilijk op
In veilige modus opstarten geeft welliswaar geen foutmelding meer bij apparaatbeheer maar alle problemen blijven wel bestaan.
Ik heb trouwens geen idee wat een OHCI Compliant IEEE 1394 Bus Host Controllers is.
Windows xp home edition versie 2002 service pack 2
Wie kan mij verder helpen?
Alvast bedankt
Hugo
Bij apparaatbeheer geeft bovenstaand apparaat de foutmelding dit apparaat start niet(code 10).
Gebruik probleemoplosser.
Deze werkt echter niet. Stuurprogramma bijwerken geeft de melding dat er geen betere is dan die welke al geinstalleerd is.
Verder werkt ook niet meer:
systeemherstel, geeft alleen een wit scherm
printen vanuit Word of outlook express wil niet, een testpagina vanuit printerbeheer lukt wel.
Hulp en ondersteuning opstarten lukt ook niet meer
Bestanden zoeken doet ook niets meer.
PC start moeilijk op
In veilige modus opstarten geeft welliswaar geen foutmelding meer bij apparaatbeheer maar alle problemen blijven wel bestaan.
Ik heb trouwens geen idee wat een OHCI Compliant IEEE 1394 Bus Host Controllers is.
Windows xp home edition versie 2002 service pack 2
Wie kan mij verder helpen?
Alvast bedankt
Hugo