OHCI Compliant IEEE 1394 Bus Host Controllers

Status
Niet open voor verdere reacties.

hout80

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2007
Beste forumlezers;

Bij apparaatbeheer geeft bovenstaand apparaat de foutmelding dit apparaat start niet(code 10).
Gebruik probleemoplosser.
Deze werkt echter niet. Stuurprogramma bijwerken geeft de melding dat er geen betere is dan die welke al geinstalleerd is.

Verder werkt ook niet meer:
systeemherstel, geeft alleen een wit scherm
printen vanuit Word of outlook express wil niet, een testpagina vanuit printerbeheer lukt wel.
Hulp en ondersteuning opstarten lukt ook niet meer
Bestanden zoeken doet ook niets meer.
PC start moeilijk op

In veilige modus opstarten geeft welliswaar geen foutmelding meer bij apparaatbeheer maar alle problemen blijven wel bestaan.

Ik heb trouwens geen idee wat een OHCI Compliant IEEE 1394 Bus Host Controllers is.

Windows xp home edition versie 2002 service pack 2

Wie kan mij verder helpen?

Alvast bedankt

Hugo

Je begint je vraag mogelijk halverwege het probleem. Ik geloof namelijk niet in toeval, m.a.w. "gisteren" was alles nog goed en "vandaag" deed 'ie het niet meer. De vraag die bij mij dan boven komt luidt:

"Wat is er gebeurd aan het systeem veranderd sinds het probleem "opeens" begon?"

Download vooral ook eerst even SP3 en installeer het.

Globaal is dit de voorgeschiedenis:

Tijdens spelen van het spel WAR ROCK pc compleet uitgevallen
Bij opnieuw opstarten de melding overclocking failded o.i.d.
Wel gewoon verder kunnen opstarten.

Norton 2005 bijna verlopen, verwijderd om opnieuw te kunnen installeren met weer een jaar erbij.
Krijg nu Norton 2005 niet meer geïnstalleerd. Wel opstartmenu van CD zichtbaar alleen geen verdere reactie op aanklikken.
Systeemherstel uitgevoerd naar herstelpunt voordat WAR ROCK was geïnstalleerd.
Na opnieuw opstarten kwam niet het vervolg van systeemherstel.

Verder nog de volgende software geïnstalleerd en gedraaid
Anti Malware
Super antispyware
Spybot Search en destroy.

Hugo

Teveel variabelen / mogelijke oorzaken. Opstarten in veilige modus en proberen te herstellen naar laatst bekende etc. etc.

Helaas, dit lukt niet
Alle problemen blijven bestaan

Hugo

Bij opnieuw opstarten de melding overclocking failded o.i.d.
Dit betekent veelal dat er een wijziging in de bios heeft plaatsgevonden.

Optie: ga naar het bios noteer met een pen alle huidige waardes (kost 45 min.) en daarna............... reset bios naar standard values. Werkt de pc daarna weer goed? Dan één voor één de bioswaardes terugzetten.

Ik heb gisteren de bios al gereset naar standard values. Echter zonder alle waarde's van te voren te noteren.:o

Alsnog een keer doen?

Hugo

Als de pc na een biosreset nog niet goed werkt dan heeft een 2e keer resetten naar standard values geen nut, er zal niets veranderen / verbeteren.

Wat nog wel een leuke optie is, is om het apparaat te verwijderen (apparaatbeheer, reschtse klikj op het apparaat en dan kiezen voor installatie ongedaan maken)
Daarna de pc opnieuw opstarten en het apparaat wordt weer geïnstalleerd / opgepikt door Windows / of er wordt om een CD gevraagd (Windows CD)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan