Ohnee een grote MSN probleem!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Misa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Misa

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2008
hallo mensen!
Ik ben misa en ik heb een GROOT probleem! Ik had in mijn msn persoonlijk bericht dit geplakt: .·$00,#CAE6FB..·$,#A5D5F8..·$,#83C5F5 «..·$,#349FEF..†..TeKsT..†..·$,#83C5F5..» ·$,#A5D5F8..·$#CAE6FB,#CAE6FB

en toen ik dat plakte werd mn verbinding verbroken!! ik kan niet meer op msn aanmelden. Mn internet doet het wel. wat moet ik doen?

Heb je die code van iemand gekregen? Indien dit zo is heb je idd een groot probleem. Volgens mij is het een soort bug/code die ervoor zorgt dat je niet meer kan aanmelden. Ik heb dit ooit eens ergens gelezen denk ik. Maar volgens mij is diet niet op te lossen

:confused:

hmm ik weet niet of dat werkt....
ik kan wel op ebuddy daar hadk mn persoonlijk bericht en nickname gewijzigd
toen melde ik me opnieuw aan op msn..
maar dat lukt nog steeds niet..!

Heb je die code van iemand gekregen? Indien dit zo is heb je idd een groot probleem. Volgens mij is het een soort bug/code die ervoor zorgt dat je niet meer kan aanmelden. Ik heb dit ooit eens ergens gelezen denk ik. Maar volgens mij is diet niet op te lossen

:confused:

Nee kun je via een site afhalen
link: http://www.startje.be/vieuw.php?qid=10367
en dan de 6de teken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Klik eens op wachtwoord vergeten en kies dan de optie geheime vraag. Misschien dat het zo lukt :)

Klik eens op wachtwoord vergeten en kies dan de optie geheime vraag. Misschien dat het zo lukt :)

@Marvin441: Ik gebruik MSN 8.0 ik weet dat 8.5 de nieuwe is maar alsk 8.5 download kan ik niet op MSN explorer en ja ik egbruik MSN explorer

@Computer fan: Ik ben mn geheime vraag vergeten :(

Kan ik nu nooit meer op MSN? :'(

Heb je voor je msn een @hotmail.nl of @live.nl adres gebruikt?
Zo ja, kan je dan nog wel inloggen op de mail via: http://login.live.com/

Indien dat het geval is, dan kan je daaruit nog je contactpersonen halen.

Heel simpel de oplossing is :

Oplossing om weer online te kunnen komen:

Verwijder alles in deze mappen:

C:\Documents And Settings\<USERNAME>\Local Settings\Application Data\Mcft\Windows Live Contacts\<EMAIL>

C:\Documents And Settings\<USERNAME>\Local Settings\Application Data\Mcft\MSN Messenger\<EMAIL>

C:\Documents And Settings\<USERNAME>\Local Settings\Application Data\Mcft\Messenger\<EMAIL>

De oplossing komt van een illegale site dus kan geen bron neerzetten :)

'Wat hij hierboven zegt werkt.:D
Ik was zelf ook ooit zo dom om die code te proberen,
en daarna die **** verwijdert, en je kan weer gwn msnen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan