OKI matrix printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

JEPEDEWE

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
Om een backup te hebben van mijn huidig, ietwat oudere systeem wil ik een nieuw op exact dezelfde manier configureren.
Ik moet eenMatrix printer aansturen, een OKI ML3390...
Op het "oude" systeem gebruikt die IBM 2390 dirvers
Ik kan die op indernet, nergens terugvinden... sites genoeg, maar geenenkel met deze driver
iemand hulp?
Bedankt
JP

Lees je vraag nog eens terug: Hier kunnen we weinig mee.
a. Welk besturingssysteem draait er op dat 'oudere' systeem?
b. Is het je bedoeling om hetzelfde besturingssysteem opnieuw op dat 'oudere' systeem neer te zetten, maar je bent bang dat je de printerdriver dan niet meer hebt/terugvindt?

Afhankelijk van welk antwoord er op a. komt (en ervan uitgaand dat b. correct is) dan kunnen we gerichter hulp bieden, omdat er geen universele manier/tool bestaat die printerdrivers backupt!

Opm1: Verder staat hier de support voor de MicroLine 3390, maar ik neem aan dat je daar niets aan hebt, gegeven je vaste keuze voor de IBM printerdriver.
Opm2: Vlgs. mij is al jaren geleden de printerdivisie van IBM overgenomen door Lexmark. Dus mogelijk kun je hier andere alternatieve printerdrivers vinden die compatible zijn (en dan even uitzoeken of die printerdrivers ook standaard beschikbaar zijn in je (gedachte) besturingssysteem).
Opm3: Er is ook een Oki -> Generic Dot-Matrix 24Pins Printer driver beschikbaar voor Windows 7 (gewoon met Windows meegeleverd). Hetzelfde geldt voor Oki -> Oki ML3390

Tijs.

Laatst bewerkt:
Prachtig. Ik zie alweer een nieuwe vraag van je maar geen reactie op de gegeven tips in deze discussiedraad. :confused: :shocked:

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan