oktober upgrade windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

srpchulp

Verenigingslid
Lid geworden
16 jun 2009
Berichten
4.525
Hallo,

weet iemand ook wat de huidige status is van de oktober upgrade (1809) voor windows 10?

Wanneer wordt die vermoedelijk vrijgegeven?
 
Dit is het lijstje dat ik op een ander forum tegenkwam.
2 oktober: Windows 10 versie 1809 beschikbaar op Windows Update (als je handmatig controleerde)
6 oktober: Microsoft trekt versie 1809 terug vanwege fout die bestanden verwijderde
10 oktober: Microsoft meldt de fout met de verwijderde bestanden opgelost te hebben
16 oktober: Build 17763.104 van Windows 10 1809 wordt vrijgegeven voor Slow en Release Preview ring van Windows Insiders (laatste testfase)
20 oktober: diverse sites melden een nieuwe bug in Windows 1809 die tot gegevensverlies kan leiden door een missend dialoogvenster in de ingebouwde zip-functionaliteit waardoor bestanden al dan niet overschreven worden
24 oktober: Microsoft bevestigt de zip-fout en stelt dat deze begin november gerepareerd wordt
?? oktober: Windows 10 versie 1809 wordt opnieuw officieel uitgebracht
 
Bedankt voor de info gast0660.
Het begint langzamerhand wel een beetje op een drama te gaan lijken, die halfjaarlijkse upgrades.
Ik vraag me af hoe lang ze dit zo blijven doen.

Ik ben blij dat ik de Prof uitgave heb zodat ik die upgrades maanden kan uitstellen (totdat anderen de ellende er uit gehaald hebben :)

Het is en blijft een gouden regel in de software industrie: zorg dat je nooit de eerste gebruiker bent van nieuwe software.........
 
Laatst bewerkt:
Zorg dat je een image hebt... dat maakt dat je je niet druk hoeft te maken over wat MS in tussen doet, wacht geduldig tot je een signaa, krijgt L of R dat het ok is om nu te updaten. Elke energie die je erin stopt is spoilt milk...

Of denk je dat dit invloed heeft en Bill en kornuiten dit stuk van jou lezen.
Staak deze strijd die je nooit wint en gebruik die energie voor leukere zaken...:cool:
 
Bij mij is de oktober upgrade eind oktober probleemloos uitgevoerd, zonder narigheid daarna. Dus…?
(Windows 10 Home 64 bits.)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan