Olidata Oxford 64 3200+

Status
Niet open voor verdere reacties.

pietweetniet

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2005
KS106156b.gif

* Luxe miditower model Oxford met geruisloze 400W voeding
* Processor AMD Athlon 62 3200+
* Geheugen 1024 DDR400 (2x512Mb)
* Grafische kaart ATI Radeon X700 PEG 256Mb DDR
* 250 gigabyte S-ATA hard disk 8Mb cache 7200RPM
* S-ATA RAID controller 0,1,0+1 onboard
* 16 speed DVD ReWriter dual layer + & - technology
* DVD rom speler 16x/52x
* Diskdrive 1,44Mb 3.5inch
* TV-tuner kaart met PAL/Hyperband
* 10/100Mbit LAN onboard
* Wireless netwerkadapter 54Mbit/s
* 1x Firewire, 4xUSB 2.0 poort en SP/DIF output
* 3x PCI slot en 1x pcie x16 slot vrij
* Onboard 6 channel audio
* 6 in 1 cardreader voor het uitlezen geheugen kaarten
* Stereo speakerset 2.1 met subwoofer
* Keyboard met multi media funktie toetsen
* Optische mouse met scrollwheel
* Microsoft Windows XP home Nederlands met servicepack 2 (oem)
* Norton Anti virus Nederlands (oem)
* Microsoft Works 8.0 Nederlands (oem)
* Nero Burning ROM Nederlands (oem)
* 36 Maanden helpdesk en garantieservice aan huis
* Geen 16 dagen omruilgarantie
* Alleen verkrijgbaar via internet

Type geheugen DDR SDRAM
Inclusief monitor nee
Opslagcapaciteit 250 GB
Snelheid 7200 RPM
Geheugen op kaart 256 MB
On-board geluid ja
Inclusief luidsprekers ja
Model overig
Besturingssysteem Windows XP (Home Edition)
Type processor AMD Athlon 64
Intern geheugen 1024 MB

ad

Is dit nou een goede pc voor videobewerking?

Of heb je echt 2 x 1024 werkgeheugen nodig om soepel te kunnen werken ..

:)

ow hier moest ik 'em dus zetten ...

En nog ff extra info, ik ben van plan om deze camera te halen, maar ik vraag me af of die pc wel die mini-dvd's kan lezen, want die vaio die ik nu heb kan dat dus niet ..

DVD_RW_disk_main,0.jpg

Laatst bewerkt:
dit lijkt me een goed systeem om aan videobewerking te doen:) die minidvd's zullen wrs via usb regtstreeks van je camera kunnen afgelezen worden, alleen denk ik dat de cpu een amd athlon 64 is:p wat is de prijs hiervan?

2 gigabyte lijkt me wel beetje veel, maar tkan zijn dat het sneller gaat hoewel ik het niet nodig acht:) 512 is dan alweer te weinig:p 1 is perfect:thumb:

:edit: ik zie zelfs dat je firewire hebt!! ideaal hiervoor om je camera op aan te sluiten

owja, die 62 is gewoon een typfout, ik heb het rechtsreeks hier vandaan gepaste ...

en hij kost 800 euro in totaal, 3 jaar aan de deur garantie, en als je em voor 3 uur bestelt, heb je em de volgende dag binnen :) (ik lijk wel een verkoper :p)

En van die firewire, het mooie van die camera vind ik juist, dat je geen kabel gedoe hebt, gewoon cd-tje overplaatsen, en that's it :D

Maar dit is dus een goede keuze voor video-bewerking .. dan ga ik em maar bestellen, wanneer het weer weer wat minder wordt :) dankje wel voor je bijdrage :D

ggd hoor:) maar weet je nu wel zeker dat je die mini-dvd's kunt regtstreeks op je pc afspelen? wrs wel, zal wel zoiets zijn als een cd-single, dat zijn ook kleinere en die worden ook afgelezen. hoeveel gigabyte kan er op zon minidvd? als het 4,7 is, dan vraag ik me af of je dvd-rom dit wel kan aflezen:o de puntjes staan dan dichter op mekaar dan van een gwne dvd

Je kan er 1.4 Gb op wegschrijven .. ik zag net ook dat er een tv reclame voor die camera is en daar lieten ze ook zien dat die dvd-tjes in bijna elke standaard dvd-speler werken, je kan dus overal waar je maar wil je opnames checken :D

reclame

De pc die ik nu heb kan die mini's niet afspelen, omdat de disctray verticaal geplaatst is en er geen houdertje in zit om 'em op z'n plaats te houden ... dus ik hoop maar dat die nieuwe pc wel gewoon een horizontale disctray heeft :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan