om de 2 minuten een viruswaarschuwing

Status
Niet open voor verdere reacties.

panisb

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2002
Ik snap niet wat er aan de hand is maar ik krijg vanavond om de 2 minuten een viruswaarschuwing die foor Norton is verwijderd. Ook allemaal verschillende soorten (download trojan en w.32) bv. Ik snap er helemaal niets van. Bovendien doet mijn systeem inmiddels ook vreemd . Hij sluit zo nu en dan plots af en zegt dan dat er een fout zit in 32(..??_ikass of zoiets. Verder is mijn systeemherstel ook plotgs leeg! ik heb een geupdate norton virusscanner dus wat is er aan de hand?

Doe wat RVE zegt en vertel ons even welke meldingen je PRECIES krijgt.
Dus welk virus.

De foutmelding zal wel op Isass.exe van Norton slaan.

Download even The Cleaner (antitrojan) installeer en draai het programma in de veilige modus.

tsjonge, en na de cleaner te hebben gedraaid crashte het hele systeem. Uiteindelijk met de restore cd alles moeten herstellen, maar nu draait hij weer als een zonnetje. Tsja wel alle programma´s kwijt:confused:

Heb je dat scannen wel in de veilige modus gedaan?
Dat crashen komt echt niet door The Cleaner. Ik gebruik het al jaren.
Wel door hetgeen je op je pc had.

ja dat had ik echt in de veilige modus gedaan. Hij vond ook 16 geinfecteerde bestanden met wormen. Misschien dat door de verwijdering tevens een van de opstartbestanden is verwijderd. Maar ja, zoals gezegd ik ben blij dat alles nu weer werkt..

Ben je van je wormenkaas af :D
Scan maar regelmatig met The Cleaner. Zeker als je veel download bij sites zoals KaaZa/WinMx enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan