om een of andere reden bladwijzers firefox veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
gisteren wou ik op firefox gaan maar als ik het open doe, komt er een klein kadertje waar ik moest kiezen voor een gebruikersnaam denk ik:confused: dit had ik in het begin ook dat xp geinstalleerd stond, maar heb me er weinig van aangetrokken, ik had nog niet zoveel bladwijzers(favorieten dus;)) nu heb ik weer die bladwijzers en de instellingen van die eerste keer!! maar waar kan ik dat weer veranderen naar een paar dagen geleden?(liefst geen systeemherstel, want er zijn enkele programmas bijgeinstalleerd die ik niet wil kwijtgeraken)

Dan is er iets met je profiel aan de hand. Hierin worden zaken opgeslagen als bladwijzers, extensions, theme's....etc.

Zal waarschijnlijk in deze map staan:
C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles

Wel eerst even via mapopties ervoor zorgen dat je verborgen bestanden kunt zien. Het profiel is een map met de extensie default. In jouw geval is de kans groot dat je meerdere profielen in die map tegenkomt. Sluit firefox af en verplaats één van de profielen naar een ander (willekeurig) mapje. Start Firefox opnieuw op en zie of je bladwijzers weer terug zijn. Zo niet, probeer dan het andere profiel.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan