om mani

Status
Niet open voor verdere reacties.

sneaky7

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2002
hallo, waar kan ik terecht, hoe ik mijn website on line krijg. gemaakt met frontpage, webruimte gekregen van skynet, en geprobeerd met ftp programma's, maar het wil niet echt lukken georges

Welke software gebruik je?
Ondersteunt je host wel hetgeen dat je wilt uppen (apache/php/mysql)?

ik gebruik frontpage nl, en mijn host is skynet van belgacom, ik ben niet zeker dat die frontpage ondersteunen en verwijzen naar een ftp programma, ik heb coffeecup en w-ftp geprobeerd

Verifieer eerst maar even of ze frontpage extenties ondersteunen, kijk anders even in de support pagina van skynet (kan ik niet bij omdat ik geen skynetabonee ben)

IK gebruik dus microsoft frontpage, en ja skynet belgacom ondersteunen dat niet en geven de uitleg dat ik een ftp programma moet gebruiken, daar heb je keuze in en heb ws_ftp en coffeecup maar daar geraak ik niet veel verder mee

Wat ik eigenlijk bedoelde is dat site's gemaakt met frontpage bepaalde elementen kunnen bevatten die niet door elke provider ondersteund worden. Als je bestanden met dergelijke extenties dus probeerd te uploaden weigert je provider deze bestanden. Dit hoeft dus niet zo te zijn maar zou de oplossing KUNNEN zijn.

Wat misschien ook wel even handig is om te weten is wat er precies niet werkt. Als je bijvoorbeeld niet eens kan inloggen via ftp kan de hierboven genoemde oplossing dus niet de oorzaak zijn.

Beschrijf dus even in het kort wat je doet en welke melding - foutmeldingen je krijgt. Of je bv wel kan inloggen enz

Dan kunnen we je vast wel helpen, althans hoop ik :D

om.mani

hallo, als ik via ftp programma "coffeecup" probeer op te loaden dan heeft er wel een voortzetting plaats zoals opstarten van iets, maar dat blijft duren zonder resultaat, onderwerpen van mijn site zijn ook jpg foto's en een klein stukje media, en tekst op achtergrond,
extensies htm,gif,en doc, misschien moet ik om mani.htm verandren in om mani html?

Maak er maar eens ommani.html van dus ook zonder spatie, maar de eerste pagina die geladen wordt moet wel index.html heten, dit heeft niets te maken met het uploaden, maar wel met het weergeven.

Ik begrijp dus dat je ftp client dus wel verbinding maakt en dat je instellingen dus goed zijn, het gaat pas mis zodra je bestanden naar je webserver stuurt ?

Html en jpg files zijn geen probleem, het zou kunnen dat .doc geblokkeerd is.

inderdaad; ik heb mijn index veranderd in om mani, ik moet waarschijnlijk nog veel leren, ik heb het het nu terug omgezet naar index.html en heb nu wel meer problemen background en sommige foto's weg enz ik ga eerst nog wat verder uitproberen

****a, ik ben sinds gisteren on line naar het schijnt, http://users.skynet.be/om.mani/
waarschijnlijk wel met fouten maar wat een deugd, dank voor alles tot hiertoe je hebt me al heel ver geholpen Gforze, nu het veredere grote werk, het verbeteren..... georges alias karmathinleytaye

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan