omgeving van de muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
wie weet hoe je kan instellen dat Als je met je muis op iets klikt dat je dan zo rondje krijgt
mischien leg ik het wat vaag uit maar hier zie je het ook in dit filmpje als hij op iets klikt krijgt hij zo rood rondje eromheen wie weet hoe dat kan .

Hier heb je dAt filmpje; http://www.youtube.com/watch?v=0TwXn4BwLlo
alle hulp is welkom :thumb:

Kijk eens in Configuratiescherm, Muis. Afhankelijk van de (aanvullende) software die er is geinstalleerd, kun je in de tab Opties voor de aanwijzer een vinkje zetten voor Locatie van de aanwijzer weergeven als je op Ctrl (of misschien een andere toets) drukt. In kleur is een ander verhaal...

Kan het ook het programmaatje zijn die de maker gebruikt?
La5er zei:
i used camtasia 4 to do the recording
Wat Boeing aangeeft is ook waar trouwens maar daar wordt het rondje om de cursor veel groter lijkt het wel.

ik zAl is kijken

nee dAt bedoel ik niet dAt is Als je ctrl klikt daN krijg je dAt maAr ik bedoel echt Als je op iets klikt bijv. internet dAt je zo rondje krijgt en die kleur als je dAt weet zou ik ook wel willen weten. :thumb:

nee dAt bedoel ik niet dAt is Als je ctrl klikt daN krijg je dAt maAr ik bedoel echt Als je op iets klikt bijv. internet dAt je zo rondje krijgt en die kleur als je dAt weet zou ik ook wel willen weten. :thumb:
mAar volgens mij heeft hij windows vista mischien kAn het ALeen daar op

Laatst bewerkt door een moderator:
Je had zo te zien nog niet op de website van Camtasia gekeken?
Screen Drawing and Effects

Emphasize important moments, and enhance critical points, by highlighting the cursor movements or mouse clicks in your video, zooming in and out, and drawing on the screen.
Bron.
De feature zit in het programma.

NB, je berichten zijn samengevoegd, klik alsjeblieft voortaan even op de knop "Aanpassen", als je iets toe te voegen hebt.

Bron.

NB, je berichten zijn samengevoegd, klik alsjeblieft voortaan even op de knop "Aanpassen", als je iets toe te voegen hebt.
kAN ik daAr op die site een pro.. downloaden daArvoor of wAT bedoel je

Bron.

ik snap die site niet echt kaN je me er bij helpen ik weet niet wat ik moet doen iets downloAden of wAt?

Laatst bewerkt door een moderator:
Op die site staat het programma wat diegene ook heeft gebruikt in dat filmpje.
Dat programma heet Camtasia, met dat programma kun je opnemen wat je op je pc doet, en laat ook de cursor met zo'n rondje knipperen.
Het programma is niet gratis, maar je kunt wel een demo downloaden.
De demo download je hier, en is dertig dagen vrij te gebruiken, daarna moet je het programma betalen.

Dus...
dragos zei:
wie weet hoe je kan instellen dat Als je met je muis op iets klikt dat je dan zo rondje krijgt
Dat is bovenstaande programma dus.

Op die site staat het programma wat diegene ook heeft gebruikt in dat filmpje.
Dat programma heet Camtasia, met dat programma kun je opnemen wat je op je pc doet, en laat ook de cursor met zo'n rondje knipperen.
Het programma is niet gratis, maar je kunt wel een demo downloaden.
De demo download je hier, en is dertig dagen vrij te gebruiken, daarna moet je het programma betalen.

Dus...

Dat is bovenstaande programma dus.

thanks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan