Omnia (#2)

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderkorf16

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
Hallo,

ik wilde de taal veranderen op mijn omnia, met een taalpakket. Hij zou binnen 10 minuten klaar zijn, hij is nu zo ongeveer 2.5 uur bezig. Moet ik maar weer terug naar de winkel (Voor de zoveelste keer met dit apparaat) of is er een mogelijkheid dit te annuleren ofzo?
Let op: GEEN aanrader, deze telefoon .. :P

Hey, eigenlijk is dit niet echt een site voor mobiele problemen, maar wat bedoel je met taalpakket ? Is dat op internet van je mobiel. Of wil je de taal veranderen van je mobiel ?

DarkBladeX

Hallo,

ik wilde de taal veranderen op mijn omnia, met een taalpakket. Hij zou binnen 10 minuten klaar zijn, hij is nu zo ongeveer 2.5 uur bezig. Moet ik maar weer terug naar de winkel (Voor de zoveelste keer met dit apparaat) of is er een mogelijkheid dit te annuleren ofzo?
Let op: GEEN aanrader, deze telefoon .. :P

Hoe gooi jij welk taalpakket over de omnia heen?

hahah nou:
je download bij download centrum van samsung.nl bij de omnia sectie het taalpakket, dat zet je in de map mijn opslag, en dan kies je bij instellingen taal veranderen.
maar dat gaat dus niet erg goed.
en DarkBladeX: Als ik bij telefonie en dan bij mobiele telefoons zit, denk ik zo dat ik toch wel goed zit hoor, en aangezien ik hier altijd geholpen ben, weet ik wat ik doe =)

Sorry ik ben er nog nieuw. Ik heb nog niet de hele site doorgenomen :P

DarkBladeX

hahah nou:
je download bij download centrum van samsung.nl bij de omnia sectie het taalpakket, dat zet je in de map mijn opslag, en dan kies je bij instellingen taal veranderen.
maar dat gaat dus niet erg goed.
Nu ben ik geen kenner van de omnia, ik heb wel ervaring met wm6.1 dus daarom de vraag.

Aangezien je een pakket download vermoed ik dat het een exe bestand is die een cab bestand uitpakt welke doormiddel van activesync naar je samsung gecopieerd word alwaar hij uitgevoerd word.

Is dit een juiste weergave van jou situatie en waar gaat het mis?

dat klopt deels, ik heb een taalbestand geselecteerd en die voert ie nu al zon 2 dagen uit, ipv 10 minuten. het gaat dus mis vanaf dat hij in download mode staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan