omnia geheugen probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaatjekeutel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jan 2009
wie kan mij helpen. ik kom er maar niet uit hoe ik bij het geheugen kom van de omnia. ik wil aangeven waar bestanden opgeslagen moeten worden die bijv. via bluetooth binnenkomen maar WAAAAAAAR??? als ik nu iets ontvang krijg ik het bericht dat het geheugen vol is, maar ik heb nog bijna 8 GB over, alleen hoe geef je aan dat het daar naartoe moet?

leuke telefoon, maar je mag wel een studie volgen! en ik ben echt geen dom blondje ofzo. :)

omnia geheugen

wie kan mij helpen. ik kom er maar niet uit hoe ik bij het geheugen kom van de omnia. ik wil aangeven waar bestanden opgeslagen moeten worden die bijv. via bluetooth binnenkomen maar WAAAAAAAR??? als ik nu iets ontvang krijg ik het bericht dat het geheugen vol is, maar ik heb nog bijna 8 GB over, alleen hoe geef je aan dat het daar naartoe moet?

leuke telefoon, maar je mag wel een studie volgen! en ik ben echt geen dom blondje ofzo. :)

je kunt bij berichten naar de tab mijn opslag gaan.
berichten/menu/extra/opties/opslag
daar kun je een vinkje zetten, zodat je alles op je opslag kaart wil zetten indien je geheugen vol zit.
maar ik denk dat ze dan wel een geheugenkaartje bedoelen.
ik heb namelijk hetzelfde probleem.
zodra ik wat programma's of spellen geinstaleerd heb, zit de telefoon vol.
krijg ik geen sms meer aan en kan ook geen beltoon meer gebruiken :confused:
ik ga deze week maar ff een kaartje halen en kijken wat dat opleverd :)
groetjes dave

mijn opslag

hoi,
bedankt voor je antwoord, ik ben er inmiddels al uit, heb samsung gebeld en die vertelde me dat je alles met knippen en plakken op mijn opslag moet zetten en dat heb ik gedaan. wel stom dat het zo moet, maar dan heb je dus wel genoeg geheugen 8gb.
wilde ik je nog ff laten weten.
:)

hoi,
bedankt voor je antwoord, ik ben er inmiddels al uit, heb samsung gebeld en die vertelde me dat je alles met knippen en plakken op mijn opslag moet zetten en dat heb ik gedaan. wel stom dat het zo moet, maar dan heb je dus wel genoeg geheugen 8gb.
wilde ik je nog ff laten weten.
:)

Ik heb precies het zelfde probleem. En ik heb ook samsung opgebeld. Daar zeggen ze ook dat je alles van Mijn apparaat naar Mijn opslag moet knippen en plakken. Echter als ik dit heb gedaan doen mijn programma's het niet meer. Ik vind het ook een beetje raar dat je zomaar Windows kan knippen en plakken.

Wat heb jij precies geknipt en geplakt??

Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan