omnia samsung navigator?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gekkie25

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2008
ik was benieuwd of er wat nieuws stond in het online filmpje over de omnia op de samsung site op een gegeven moment gaan ze het over gps hebben
dan zie je dat in het menu samsung navigation word gestart een soort van tomtom van samsung ziet er echt super uit maar nu is de grote vraag:

waar staat dit programma hoe kom ik hieraan want zoals ze in het filmpje laten zien hoort het er standaard op te zitten maar ik zie nergens een icoontje van samsung navigator weet bijna we zeker dat het er niet op zit ?????

Ik kan dat filmpje waar je het over hebt niet vinden dus weet ik ook niet over welk navigatie het gaat.
Gaat het niet over google maps die het alleen doet met internet?

Het gaat in dit filmpje over het navigatie programma route66.
Dit zit niet standaard in elke omnia, als je de telefoon koopt/besteld kun je kiezen of je er wel of geen navigatie (in dit geval route66) bij wilt.
Dit kan zo'n 100 euro schelen .

ok bedankt

heb tomtom nu erop staan sinds net
werkt opzich wel goed denk ik (A)
nou we heter toch over hebben
weet jij misschien dat van dat smse?
hij zet namelijk alle smse achter elkaar ipv per sms appart dit vind ik nogal vervelend hoe kan ik dat oplossen??
bvd:thumb:

Nouja ik weet ook wel het antwoord, dat kan niet. Je zult er mee moeten leren leven. ik persoonlijk vind dat een van de weinige voordelen van het toestel (***ding ;p)

Ik heb zelf geen omnia maar de htc touch pro en daar krijg ik wel alle smsjes appart maar als ik heen en weer sms met 1 nummer krijg ik het gehele gesprek te zien, dus onder elkaar.
wat ik ook erg mooi vind.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan