omnibook XE3 uit elkaar halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonie65

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2006
Ik heb een HP Omnibook XE3. Deze maakt plots geluiden waaruit ik ( helaas uit ervaring:confused: ) kan opmaken dat de harde schijf kapot is. Ik wil het ding nu openmaken om het te vervangen. Bij mijn weten heb ik alle zichtbare schroefjes er uit gehaald maar het kreng gaat niet open.

Heeft iemand een beschrijving van deze laptop over het uit elkaar halen die hij even kan scannen ? Of wellicht weet iemand zo'n beschrijving op het internet te vinden ? Ik heb er nu twee avonden naar gezocht maar kan niets vinden.

groet

Antonie

Misschien kom je hier http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/548387// nog wat tips tegen als er niemand meer reageert.
Er waren helaas voorbeelden met foto's maar die zijn teruggenomen.

Op deze site kun je vragen stellen over je laptop.
Als je eenmaal ingelogd hebt kun je deze vraag en hopenlijk het antwoord lezen. Je bent niet de enige in ieder geval die er problemen mee heeft.

Laatst bewerkt:
Ja, had ik ook gezien, deze site. Jammer dat de foto's er niet meer opstaan. Helaas kan ik er niet het antwoord in vinden. dankje

Heb je die 2e link nog gezien? Daar stelt iemand dezelfde vraag als jij. Als hij een antwoord kreeg....... Tsja, je moet alleen even met een gmail-account of zo inloggen. Het is de moeite waard.
Ook las ik ergens over schroefjes onder een plaatje :shocked:

xe3 uit elkaar halen

Heb je al een oplossing voor je probleem?
Je moet met een fijne schroevendraaier het plastikje boven het toetsenbord losmaken, wel eerst de 2 schroefjes achteraan verwijderen. Dan kan je het toetsenbord verwijderen (4 schroefjes) en zo kom je bij de harddisk. Je hoeft onderaan niets los te maken.
Groetjes
Pierre, Lovendegem, Belgie

Heb je al een oplossing voor je probleem?
Je moet met een fijne schroevendraaier het plastikje boven het toetsenbord losmaken, wel eerst de 2 schroefjes achteraan verwijderen. Dan kan je het toetsenbord verwijderen (4 schroefjes) en zo kom je bij de harddisk. Je hoeft onderaan niets los te maken.
Groetjes
Pierre, Lovendegem, Belgie

Je zal het wel met de beste bedoeling doen,maar topic is meer dan 8 Mnd oud,en starter heeft niet mee gereageerd,dus zal er wel een oplossing voor gevonden zijn.:thumb:

nee, dat had ik nog niet. Op het laatste berichtje ontving ik een email. op die daarvoor niet. Dus ik ben blij met deze reaktie !!

nee, dat had ik nog niet. Op het laatste berichtje ontving ik een email. op die daarvoor niet. Dus ik ben blij met deze reaktie !!

Dat is dan mooi ,MAAR er stond al wel een V als zijn de opgelost ,vandaar mijn reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan