Omnivision webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fredy56

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
Hallo,\
\
\
Ik heb een Omnivision Webcam OV519. Ik heb Windows XP opnieuw geinstalleerd, helaas heb ik geen drivercd van mijn webcam. Ik krijg deze nu niet geinstalleerd.\
\
\Wie heeft een oplossing.\
\
Bij voorbaat mijn grote dank.\
\
Fredy\
\
Ps. Op de stekker zit een label met DC-4120.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je snelle reaktie, alleen is deze volgens mij voor Linux en niet voor Windows.

Bedankt alvast. Het ligt waarschijnlijk aan mij (niet blond hoor):), maar ik zie hier geen driver voor de webcam

Nou ik ben degene die blond is:shocked:,want als ik die drivers aanklik heb ik ook niet gelijk het resultaat wat ik eigenlijk verwachte:evil:
Ik zou nog ff wat via google zoeken,als ik een ''echte'' driver vindt mail ik hem.
Hopen dat wat andere mensen ook wat voor je vinden.

groet hobie1:thumb:

Ik had al een soortgelijk programma gebruikt. nl. Driverscanner, helaas gaf dat ook de oplossing niet. In ieder geval heel erg bedankt voor het meezoeken/meedenken.

Hoi, bedankt voor het meedenken. Deze had ik ook al gedownload, maar helaas, het werkt niet. Ik ga nu bijna ook denken dat mijn webcam het begeven heeft, er brandt namelijk geen lampje op de cam meer als hij aangesloten is. Wordt denk eens tijd om naar een nieuwe te gaan kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan