• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Omrekenen uren * uurloon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bibiloentje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 apr 2007
Ik ben bezig een kostenplaatje per maand te maken voor de kosten kinderopvang.
Bijv mijn zoontje is 33 uur en 15 minuten naar de kinderopvang geweest, dit kost per uur € 3,12. Hoe pas ik dit toe in een cel met andere woorden wat moet ik voor formule typen in de daartoe bestemde cel. Want de uren en minuten zijn altijd 60 eenheden en bedragen zijn altijd 100 eenheden.
Wie o wie geeft mij de oplossing
Gegroet Bibi

Wigi bedankt werkt perfect, ja je moet eventjes de formules weten

Laatst bewerkt:
Hallo

zie bijlage voor berekening. Zie ook hoe de cellen opgemaakt zijn.

Wigi

Bijlagen

@ Bibi: Wat Wigi in zijn enthousiasme om mensen te helpen vergeet is: Welkom op dit forum.
@ Wigi: ;)

Groeten,
Richard

ik heb een soortgelijk probleem, maar dan in minuten/seconden en kom er niet uit.

Moet van bepaalde magazijnactiviteiten de doorlooptijd berekenen en daarvan de logistieke kosten opstellen

lossen vrachtwagen
tijd per bundel: 6 minuten en 15 sec
loonkosten: €0,28 per minuut (afgeleid van €32.000 op jaarbasis)
aantal bundels: 805

Begin je eigen topic maar, dan hoef je niet die van iemand anders in te nemen. Tevens is de deze al meer dan 2 jaar oud.

zo sorry hoor dat ik via google op deze pagina kom, een soortgelijk probleem heb en niet blind een topic open terwijl er dus al aan zelfde soort aanwezig is. Zal nog is een keer om
hulp vragen!

zo sorry hoor dat ik via google op deze pagina kom, een soortgelijk probleem heb en niet blind een topic open terwijl er dus al aan zelfde soort aanwezig is. Zal nog is een keer om
hulp vragen!

Geen probleem, ik bedoelde het echt niet onheus hoor :thumb:

Welkom op het forum overigens ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan