Omruilen Systeemschijven

Status
Niet open voor verdere reacties.

AcerGuy

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2009
Hallo lezers,

Ik zit hier met een (nouja) probleem, zo kun je het noemen.

Ik ga een nieuwe game pc bouwen maar ik wil dat in stappen doen. Het punt is: ik heb een game pctje die alweer wat ouder is, maar nog goeie onderdelen heeft. Ik wil alle onderdelen in de loop der tijd vervangen. Maar nu zit ik met het systeemprobleem. Ik heb zelf een Acer Aspire X3200 staan, maar ik ga deze omruilen met de game pc die wij beneden hebben staan. Dit omdat deze game pc eigenlijk nauwelijks meer gebruikt wordt. En het probleem zit wss in de HDD. Omdat die een keertje is besmet met een virus. Sindsdien is de pc een stuk trager en hebben we veel moeite met installatie van software. Nou heb ik geen zin om die schijf in mijn pc te hebben, vanwege de traagheid en software problemen. In mijn X3200 zit echter een HDD met alle software en programma's erop die ik nodig heb, en deze is ook lekker snel.

En nu mijn vraag:

Is het mogelijk om deze 2 systeem HDD's om te ruilen?

Ander alternatief is een nieuwe HDD met een nieuwe OS... maar daar denk ik liever nog even niet aan!

Ik hoop dat het zo duidelijk is wat mijn bedoeling is, en alvast bedankt!

omruilen zal niet gaan, zijn 2 verschillende systemen.

je kan natuurlijk wel je trage harddisk leegmaken formateren en opnieuw windows erop zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan