Omvormer 12v dc

Status
Niet open voor verdere reacties.

kelimeck

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2008
Halle Lezer,

Ik heb in de folder van Aldi het volgende zien staan:

BILD11K.JPG

Doet de foto het niet? Probeer deze: http://aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_25/BIG11.HTM

• met USB aansluiting
• met spiraalsnoer
• geschikt voor het aansluiten van o.a. laptop, spelcomputer en DVD-speler via 12V sigarettenaansteker
• uitgang beveiligd tegen overbelasting en beschermd tegen oververhitting

Nu is mijn vraag, ik dit veilig? Ik ga op vakantie, de rit duurt 12 uur in onze auto.
Ik zal niet de hele tijd mijn laptop aanhebben, maar is deze veilig voor onderweg in de auto?

Kan ik een film op mijn laptop kijken, terwijl hij oplaadt via dat ding?
Is het dan ook nog veilig om randapparatuur via de usb in de laptop of de adapter gelijkertijd te voorzien van stroom?

Jullie helpen mij met iedere reden en / of tip!

Bedankt alvast!

Toevallig kwam er vandaag nog een vergelijkbare vraag voorbij. Steek je licht eens op hier

Overigens wordt daar niets gezegd over het apparaat dat jij op het oog hebt, maar wel een tip gegeven voor een ander merk (Belkin).

Succes,

Tijs.

Als ik het zo lees op de foto levert die 100 watt (2,2 A) dat zou voor een normale laptop voldoende moeten zijn. (even nakijken op je adapter)
Ook omvormers zijn tegenwoordig aardig gestabiliseerd, ik voorzie geen problemen.

Op mijn adapter staat:

INPUT = 100-220 Volt 50-60 HZ 1,5A
OUTPUT = 19 Volt 3.95 A

Iedereen alsvast bedankt, dnties voor de reactie met de link, dit was goed!

Maestro12, bedankt voor de informatie, zou je me met de hierboven getypte tekst nog kunnen helpen?

Is die omvormer van Aldi voldoende en goed genoeg voor mijn laptop? Bedankt!

Trouwens, het is een computer forum, maar kan de airo+ navigatie+ die adapter allemaal aan? :P

Dat schreef ik al...'als ik het zo lees'
Ik zie daar namelijk 100W staan, ik ga ervan uit dat dat het uitgangsvermogen is. (staat gelijk met 2,2A)
Aangezien jouw adapter 1,5A (bij 220V) 'trekt' zou het dus voldoende moeten zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan