omzeilen securom 7 beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

beware99

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2005
Ik heb zojuist de nieuwste versie van Commandos Strike Force binnen.
Bij het opstarten krijg ik nu de volgende melding:

Emulator detected!
Please deactivate virtual drive and emulation software.

Volgens de leverancier zit er een securom 7 beveiliging op.
Heeft iemand een bewezen werkende tip om dit op te lossen.
Ik al veel gelezen in forums en veel geprobeerd, tot op heden geen resultaat.

bvd.

Ellasar zei:
Google

(gemeld bij mod)

Waarom, als het legaal aangekocht is, moet TS even kijken naar bepaalde progs, zoals alcohol120% ed. en deze verwijderen.

Je zal wel een programma als alcohol 120% of Clone CD hebben, die een virituele schijf heeft aangemaakt. Dit is niet illigaal, dus ik zie ook geen reden waarom je dat hebt aangegeven bij een moderator.

Dit kun je uitschakelen in het programma zelf. Open alcohol 120%, rechtermuisknop op je virituele CD speler, klik op eigenschappen. Klik daarna in et veld achter aantal virituele schijven in 0 ipv 1, klik op toepassen, restart je PC en je kunt het spel zonder problemen spelen

Bij mijn weten is de enige manier om de drive letter van de cd/dvd drives te ontletteren:D
dan ziet het spel alleen de virtuele drive met het spel, heb dit ook met Battlefront ll, geladen met all die progjes om te omzeilen, nada, alleen met Daemon tools en de drives zonder letter werkt het.

vanzwam zei:
Waarom, als het legaal aangekocht is, moet TS even kijken naar bepaalde progs, zoals alcohol120% ed. en deze verwijderen.

Je hebt gelijk, ik keek teveel naar het onderwerp. Omzeiling van een beveiliging :)

Je zal wel een programma als alcohol 120% of Clone CD hebben, die een virituele schijf heeft aangemaakt. Dit is niet illigaal, dus ik zie ook geen reden waarom je dat hebt aangegeven bij een moderator.

Dit kun je uitschakelen in het programma zelf. Open alcohol 120%, rechtermuisknop op je virituele CD speler, klik op eigenschappen. Klik daarna in et veld achter aantal virituele schijven in 0 ipv 1, klik op toepassen, restart je PC en je kunt het spel zonder problemen spelen

Dit is bij veel spellen het geval de laatste tijd ook al schakel je de programma's uit krijg je alsnog de melding.
ik heb dit zelf opgelost door simpelweg windows te laten zoeken naar alles wat securom heet en dit vervolgens te verwijderen.
dit zal in eerste instantie niet lukken omdat het alleen lezen en verborgen is dus haal dat er ff af en je kan ze zo weg knikkeren alles draait zonder dat je alcohol, daemontools of ander emu programma hoeft te verwijderen.

@xposure86,
Welkom op Helpmij.:)

Kijk de volgende keer even naar de datum van een topic. Deze is van 2006, dus niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan