lucien124
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 jan 2011
- Berichten
- 50
- Besturingssysteem
- mac OS / Win 11
- Office versie
- MS 365 op een Mac en excel 2016/ Win office 365
Beste Excel toppers,
wie kan mij helpen om dit te maken/ ontwerpen. Ik wil graag een Excel werkblad hebben zoals bijgevoegd ( of zoiets) waarbij elk team zijn of haar dagomzet moet invullen en het doorberekend wordt naar de juiste week en naar de juiste maand. Wanneer ik vervolgens een maand kies en team wil ik dat ook die omzet getoond wordt die daarbij hoort. En als klap op de vuurpijl zou het helemaal mooi zijn om dit in en grafiek te zien. De begrote omzet per dag/week en maand wil graag zelf vooraf invullen.
Ik weet niet of dit een handige opzet is maar wat ik dus eigenlijk wil is een excel werkblad die elk team zelf in kan vullen om de omzet bij te houden per dag/week en maand en of ze op schema lopen op de begroting die gesteld is. Ik wil deze delen zodat ik kan kiezen en kijken hoe elk team het doet. Alvast bedankt
wie kan mij helpen om dit te maken/ ontwerpen. Ik wil graag een Excel werkblad hebben zoals bijgevoegd ( of zoiets) waarbij elk team zijn of haar dagomzet moet invullen en het doorberekend wordt naar de juiste week en naar de juiste maand. Wanneer ik vervolgens een maand kies en team wil ik dat ook die omzet getoond wordt die daarbij hoort. En als klap op de vuurpijl zou het helemaal mooi zijn om dit in en grafiek te zien. De begrote omzet per dag/week en maand wil graag zelf vooraf invullen.
Ik weet niet of dit een handige opzet is maar wat ik dus eigenlijk wil is een excel werkblad die elk team zelf in kan vullen om de omzet bij te houden per dag/week en maand en of ze op schema lopen op de begroting die gesteld is. Ik wil deze delen zodat ik kan kiezen en kijken hoe elk team het doet. Alvast bedankt