• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Omzet invoeren daarna wegschrijven naar nieuw werkblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

pweijden

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2009
Hallo allemaal,
allereerst complimenten voor dit geweldig forum, het heeft me al met heel veel zaken geholpen maar hier kom ik zelf niet uit.

Ik wil graag de kasstaten van verschillende kassa's invoeren per dag. Vervolgens drukt men op een knop en wordt het weekoverzicht met daaronder een kopie van alle kasstaatjes gekopieerd naar een nieuw werkblad per week.

Ik zou graag het volgende bereiken:
- na druk op de knop kopieeraktie van gewenste gegevens naar nieuw werkblad met als naam het weeknummer (staat op blad "start")
- Bij voorkeur alleen de kasstaatjes kopieren die äangevinkt"zijn (niet alle kassa's worden iedere dag gebruikt, bij aanvinken wordt wisselgeld ingevuld)
- kopieren is alleen de waardes, dus geen formules
- Na de druk op de knop zijn alle kasstaatjes weer leeg en bij voorkeur de hokjes weer "uitgevinkt"
- bij voorkeur de invulstaatjes beveiligd, zodat alleen het blauwe gedeelte bewerkt kan worden (als ik dit doe werkt m'n aanvink knop niet meer :( )
- Op werkblad "JAAR" worden alle weekomzetten bij elkaar opgeteld

Bijgaand het bestand voor zover ik nu ben. Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen.

Tnx,
Paul

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan