• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Omzetlijst per persoon bijhouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Etkroket

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2009
Beste forumleden,

Als bedrijf houden we de omzet bij per week en per werknemer. Hiervoor gebruiken we o.a. Excel.
Ik ben op zoek naar een functie die de omzet per werknemer filtert uit de totale omzetlijst.
In het bijgevoegde bestand staat een opzetje hiervoor. Mijn vraag is dus of de omzet per adviseur automatisch in een apart tabblad geplaatst kan worden.

Ik hoor graag jullie reactie!

Groeten,

Ewout

Bijlagen

En wat ik me dan afvraag is hoe de omzet gegevens worden ingevoerd ?
Waarom niet direct bij de juite persoon en van die info een totaal blad maken, net zoveel werk, maar uitgebreider overzicht.

Groeten,
Jacques

Bedankt voor de hulp! Hier kom ik al een stuk verder mee.

Jacques, dat is een goed punt. Het probleem is wel dat in het totaaloverzicht de naam van de klant moet terugkomen.
Is het mogelijk om het rood gekleurde gedeelte automatisch in het tabblad van Henk te laten plaatsen? Dat zou helemaal top zijn!

Graag hoor ik weer van jullie!

Ewout

Bijlagen

Ewout,

Dat kan wel en zelfs vrij eenvoudig. Het betekent alleen dat je je invoer anders moet doen. Zie het gemarkeerde overzicht op het tabblad "Totaal".

Daarna kun je met draaitabellen de mooiste overzichten maken, zie de voorbeelden op het tabblad "Ria".

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Zoals Gert al heeft laten zien kun je dan hele mooie dingen.

Maar het zou ook heel eenvoudig kunnen dmv userforms. Het is maar net wat je wil.

Groeten,
Jacques
]

Ik heb er net even mee zitten oefenen, maar het werkt geweldig!

Enorm bedankt voor de hulp!

Ewout

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan