Onbekend apparaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

r.vink

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 okt 2000
Besturingssysteem
Windows-11
Office versie
365
Ik heb op mijn laptop een Packard Bell EASYNOTE E3245
het volgende probleem.
Onder hardware heb ik een vraagteken en daar staat "onbekend apparaat" met als detail:
Op VIA standaard PCI to ISA bridge.
Ik heb na een clean install alle voorhanden zijnde drivers van de PB site geprobeerd maar ik hou deze melding. Is er iemand die mij wijzer kan maken en vertellen wat het probleem zou kunnen zijn?

Mvgr, René.

PS de chipset is een VIA VT8327 en een Prosavage DDR KN266 videokaart.

Hai Crash,

Ja heb ik geïnstalleerd mar het probleem blijft.
Het gekke is dat volgens Aïda er een VT8327 chipset in het notebook zit maar op de site van PB staat de driver voor een VT8235.

Ja van die site had ik de 4in1 driver gedownload en geïnstalleerd...het probleem blijft.

Dirver laten zoeken via Windows update helpt ook niet neem ik aan?
Heb je geen cd-rom met drivers van die laptop?

Best Crash...af en toe denk ik wel waar ben ik mee bezig. Echt iedereen doe mij een lol koop een pc bij de compboer op de hoek en niet bij PB of één van die andere giganten. Ze hebben allemaal service hoog in het vaandel staan maar als consument kost die service alleen maar bakken met poen en je wordt geen spat wijzer. Er zit een herstel cd bij en die geeft weer aan dat je een master cd moet hebben j.e.z.u.s. wat een gecompliceerd gezeik zeg. Ik laat het lekker zo dat ding loopt als een speer en ik heb sowieso nog nooit gehoord dat er ook maar iets in een notebook anno 2003 zit wat met isa te maken heeft.

Mvgr, René.:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Tja Packard Hell.:rolleyes:
En inderdaad een notebook met ISA sloten, heb ik ook nog niet van gehoord.

Helaas weet ik het verder ook ff niet meer.:(

Nee dit was een laatste poging.....bedankt voor het meedenken en die woordspeling hou ik er in Packard Hell.....:D

Mvgr, René

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan