Onbekend explorer.exe probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

stentehman

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2011
Beste forumleden,

De reden dat ik hier terecht ben gekomen is dat er een probleem is met mijn explorer.exe. Een week geleden heb ik een spel genaamd 'Terraria' geinstalleerd en sindsdien is het foute boel op m'n desktop.

Zodra ik het spel opstart kom ik op de main menu. Het spel startte in een windowed mode en ik wou het vervolgens op fullscreen instellen. Vervolgens zou je verwachten dat er bij het main menu iets staat met resolutie of in dit geval 'fullscreen' of 'windowed mode'. het probleem is, hij is nu windowed en hij geeft aan dat als ik hem groter wil maken, ik op windowed moet drukken. Als ik dit doe vergroot die daadwerkelijk en gaat die naar fullscreen. Eenmaal als hij fullscreen is, staat er in het menu bij opties een knop om na fullscreen mode te gaan. Dat staat ie dus al.
Sinds ik dit programma opstartte en ik na windowed mode(fullscreen) ging heb ik problemen met mijn explorer.exe

Mijn explorer weergeeft alle iconen, alles is gewoon aanwezig maar waneer ik een map open, geeft hij aan dat ie geopend is in de taskbar alleen hij is nergens te bekennen. Dit is met libraries, my computer en elke map met inhoud op de computer. Ik kan dus simpelweg nergens komen behalve door de search functie te openen en een zoekwoord in te typen om vervolgens iets te starten. Ook via dit kom ik niet in mappen zelf, die displayen dus niet.
Bij het spel moest ik Microsoft .Net framework 4 installeren, raar want ik had al zo'n programma.

Hebben jullie een mogelijke oplossing?
Sorry voor het lange verhaal,

Cheers.

Laatst bewerkt:
Hoi,
welkom op Helpmij
snelste oplossing: zet een systeemherstelpunt terug naar een punt van voor de installatie.

Goeiedag !

Normaal als ik een probleem had googlede ik het even maar in dit geval kon ik er maar niet achterkomen wat het probleem was. Super, want de tip heeft geholpen.
Ik was helemaal vergeten dat dat ook nog bestond. Superbedankt !

Solved,

Cheers.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan