Onbekend merk..... Gezocht !

Status
Niet open voor verdere reacties.

tijmen_4real

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2005
Ik heb op een rommelmarkt een oude IBM Thinkpad notebook gekocht, met 2 PCMCIA type 1 ingangen erop. Van mijn schoonvader kreeg ik een Fast Ethernet PCMCIA type 1 kaart, alleen was deze al zo lang niet gebruikt, dat hij het merk ervan niet meer kon herinneren. Deze kaart is zo'n beetje de enige mogelijkheid om deze laptop aan te sluiten op mijn router (Tenzij iemand hier mij zo'n kaart+driver kan aanbieden). Ik heb al op het productnummer geprobeerd te zoeken, maar zelfs dan zijn de mogelijkheden eindeloos, en de vele die ik al heb geprobeerd, gaven geen succes. Ik weet ook niet of er software bestaat (AIDA32 en SiSoft helpten niet) om de kaart te identificeren. Hieronder staan 2 foto's van de kaart. Komt iemand deze kaart bekend voor, en kan iemand een merknaam noemen, dan kan ik de driver gaan downloaden ! (eindelijk...)

Da's dus de voorkant :)

Alvast bedankt ! :thumb:

Tijmen :D

Laatst bewerkt:
en everest kan die het ook niet achterhalen? Die geeft nl. ook de fabrikant aan van spul dat in de pc zit.
Zo ben ik achter de identiteit van een MB gekomen in de pc van mijn zus. Dat wist ze niet meer :D

Geplaatst door maestro12
pfff, die is moeilijk.
Ik weet dat 'Zonet' vroeger het logo voerde dat op de afbeelding staat, maar blijkbaar zijn deze producten zo oud dat ze zelfs niet meer bij de 'archieven' voorkomen.
http://www.zonetusa.com/ListCatProduct.asp?CategoryID=37

Bij driverguide zijn wel verschillende drivers te vinden, maar welke jij nodig hebt, geen idee.
http://members.driverguide.com/inde...da[1]=and&jmda[2]=and&jmda[3]=and&jmda[4]=and

Je moet daar wel inloggen
user: drivers
login: all

Maestro !

Je doet je naam eer aan ;)
Idd, de derde driver de me wel aanstond heb ik gedownload, en HIJ WERKTE !! :D:D:D:D:D
Dat maakt men hele dag weer goed !
DANK JE WEL ! :thumb:
Groet,

Tijmen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan