Onbekend netwerk en identificeren en daarna geen internettoegang

Status
Niet open voor verdere reacties.

SoldierCow

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2012
Beste helpmij mensen,

Vandaag kwam ik erachter dat de WiFi op m'n iPod touch het niet goed deed, ik heb toen de router gereset wat tot gevolg had dat m'n iPod touch weer naar behoeve functioneerde. Daarna wilde ik verder internetten op m'n pc, maar dat ging een beetje mis.
Als ik verbinding maak met m'n WiFi netwerk blijft m'n pc eerst heel lang identificeren, nadat ie 2 minuten geïdentificeerd heeft, heeft m'n computer eindelijk verbinding met het netwerk alleen heb ik geen internettoegang. In het netwerkcentrum wordt m'n netwerk als openbaar netwerk (dus met dat bank-icoontje) getoond en staat er ook bij dat m'n netwerk een onbekend netwerk is.

Iemand die mij kan helpen ?
Bij voorbaat dank

Groetjes Jeroen

Je kunt je router op meer manieren "resetten"...
Een herstart is vaak afdoende, uitzetten, 1 minuut wachten en weer opstarten.
Maar als je een (firmware) reset hebt gedaan, dus alle instellingen terug naar de fabrieks instellingen, tsja dan moet je die eerst weer zo zetten dat je router verbinding met internet kan maken (pak de instel gegevens van je provider er bij), en dan moet je je eigen netwerk weer gaan instellen.
Pas daarna (of hopelijk na een check van wat er veranderd is) heb je weer een "eigen" netwerk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan