onbekend netwerk, geen netwerk toegang

Status
Niet open voor verdere reacties.

problemenman

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2010
Hallo allemaal,

Ik had laatst erg sloom internet dus trok ik mijn adapter er uit en stak hem er weer opnieuw in (dit werkt altijd bij mijn pc vraag me niet waarom) maar hierna zei mijn pc opeens dat ik met een onbekend netwerk verbonden was dus geen internet toegang kan krijgen en dat terwijl ik dat netwerk al jaren gebruik net als alle andere pc's (en ipod) in huis die het nu trouwens nog wel doen. bij netwerk probleem oplossing zegt ie dat de IP-configuratie niet geldig is en dat ik mijn modem uit en aan moet zetten, dit heb ik ongeveer 10 keer gedaan en hij zegt elke keer weer: onbekend netwerk

wie kan me helpen? IK WEET NIET MEER WAT IK MOET DOEN,
ik ben het echt helemaal zat met dat draadloze internet gedoe , dan maar een kabel van 25m dwars door de woonkamer, maarja ik heb pas over een week tijd er een te kopen...

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Hoi !

Draadloze adaptor door er rechts op te klikken verwijderen in apparaatbeheer.

Opnieuw opstarten, nu zal je PC de draadloze adaptor/kaart herkennen en opnieuw installeren.

Opnieuw proberen in te loggen op je eigen netwerk via de bekende wijze.

Lukt dat niet, moet je mogelijk het kanaal in de router veranderen.

Greetz,

Harry.

Iets zomaar uit je pc trekken is natuurlijk nooit verstandig.
Gebruik rechtsonderin het icoontje "hardware veilig verwijderen"

Vermoedeljk zijn je netwerkinstellingen hierdoor verloren gegaan of corrupt.
Configuratiescherm->draadloze netwerken beheren->rechtsklikken op je netwerkicoon->eigenschappen>beveiliging.
Opnieuw instellen en kijk wat er gebeurt.

Kijk hier ook gelijk naar de eigenschappen van je adapter, automatisch een ip adres verkrijgen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan