onbekend programma

• Onderwerp starter Onderwerp starter brum
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brum

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2006
hallo was gister de mappen aan nakijken (hadt namelijk psp 9 gedowload van limewire)
en ik vondt 2 onbekende programmas in me map programfiles heb die ook eigenlijk gelijk weggegooid (die 2 programmas) ,stond geen naam of datum bij ,kan dit meegekomen zijn met zipbestand van psp 9 bedoel ik dan??heb deze nog niet uitgepakt namelijk ? :o verder geen problemen met de pc ook door deze verwijdering tot nu toe , vandaar deze vraag ,hoop in goede sectie te zijn:)

Sorry, hier kunnen weje niet helpen met het oplossen van problemen met illegale software :eek:

Grz

heb je een goede virusscanner die goed geupdate is?
laat je virusscanner dan eens over dat bestand heen lopen.

pas wel op met limewire.
het stikt daar inderdaad van de virussen dus dan heb je wel goede virusscanner nodig

Ik neem aan dat je PSP Video 9 bedoelt en nee deze is niet illegaal maar gewoon gratis te downloaden van de officieele site, iets wat je beter van zo'n site kan downloaden dan via Limewire aangezien iedereen een nep programma / virus een andere naam kan geven zodat deze zich verder verspreidt.
http://www.pspvideo9.com/
Deze 2 onbekende programmaas horen niet bij PSP Video 9 , je hoort alleen de 'pspVideo9_Install.exe' te zien.

oke thx voor de tips alle :thumb: snap het wel dat illegaal is maar kijk eens naar de prijzen van paint shop pro 9 (die bedoel ik met psp 9) zijn niet echt laag!!!!!
ben wel zo slim geweest dit te scannen met avg die niks aangaf !
ben er dus wel uit alles wat in programfiles zit moet dus een benaming en datum hebben !:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan