gebruikersacc
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 nov 2006
Hallo beste mensen,
Ik heb een paar uur geleden mijn c en d schijf leeggemaakt en nieuwe windows erop geinstalleerd, geen probleem verder behalve dan dat ik een XP proff heb nu en een oude versie. Oude thema's nog, grijze balken en de startknop ook nog een oud uiterlijk. Ook heb ik ook nog problemen bij apparaatbeheer, daar worden wat onderdelen niet herkend, namelijk: Netwerkcontroller(met locatie
CI-bus 2, apparaat 2, functie 0), onbekend apparaat(met locatie: Systeem dat voldoet aan Microsoft ACPI) , nog een onbekend apparaat(met locatie: op Intel(R) 82801DBM LPC Interface Controller - 24CC, volgens mij heeft dit iets te maken met de videokaart alleen kan ik daar de driver niet van vinden bij de site van ASUS. ASUS is het merk van mijn laptop en daar heb ik al drivers gevonden van bijvoorbeeld het LAN.) Nog een onbekend apparaat, PCI modem(met locatie: PCI-bus 0, apparaat 31, functie 6) en als laatste videocontroller(VGA Compitabel) met locatie
CI-bus 1, apparaat 0, functie 0)
Het is een beetje een onsamenhangend verhaal maar ik hoop dat iemand het begrijpt. Ik heb dus op de site van ASUS al enkele drivers gevonden maar bovenstaande kan ik niet vinden. Hoop dat iemand mij kan helpen!
Alvast bedankt!
Ik heb een paar uur geleden mijn c en d schijf leeggemaakt en nieuwe windows erop geinstalleerd, geen probleem verder behalve dan dat ik een XP proff heb nu en een oude versie. Oude thema's nog, grijze balken en de startknop ook nog een oud uiterlijk. Ook heb ik ook nog problemen bij apparaatbeheer, daar worden wat onderdelen niet herkend, namelijk: Netwerkcontroller(met locatie

Het is een beetje een onsamenhangend verhaal maar ik hoop dat iemand het begrijpt. Ik heb dus op de site van ASUS al enkele drivers gevonden maar bovenstaande kan ik niet vinden. Hoop dat iemand mij kan helpen!
Alvast bedankt!