Onbekende bytes op mijn harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

with1

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2002
Ik heb, omdat ik video-films wil bewerken een extra harde schijf geplaatst in mijn PC, 120 Gb, zat genoeg dus.
Mijn eerste film is nu klaar, ik heb alles gewist van de harde schijf, om door te gaan met een nieuwe film.
Echter, er blijft op die schijf 37 Gb staan, terwijl ik toch echt alles weggegooid heb.
Had ik de harde schijf moeten formatteren nadat ik de onbewerkte films verwijderd had?
Ik heb nu nieuwe films ge-upload op die schijf voor bewerking, totaal 54 Gb. Maar nu geeft de PC aan dat de schijf voor 91 Gb vol zit.
Tja, dat is niet de bedoeling, ik heb niet voor niets zo'n grote schijf gekocht, straks kan er niets meer bij.

Kijk eens of je verborgen bestanden hebt op die schijf,zet dus aan dat je verborgen bestanden wilt zien.
Formatteer die schijf evengoed maar even,kan geen kwaad.

Ik heb het ook wel eens met het programma Ghost,zegt ie dat er niet genoeg ruimte is,terwijl er bijna niets op de schijf staat,na format is alles dan weer ok.

Een geruststellend antwoord, ik zal de schijf formatteren als de film bewerkt is.
Intussen kan ik natuurlijk wel even kijken naar verborgen bestanden. Hoe kan ik die vinden?

Bedankt alvast,
REGGY

Hoi, verkenner>extra>mapopties>weergave>naar beneden scrollen en verborgen bestanden weergeven aanvinken.

Groetjes

Bedankt, dat heb ik nu gedaan, maar geen verborgen bestand gevonden.
Het zal dus formatteren worden als de film gebrand is op dvd. Ik denk dat het dan wel goed komt.
Bedankt voor je snelle antwoord,
REGGY

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan