onbekende contactpersoon niet te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank57

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2006
Paar dagen geleden begon iemand op msn tegen me te praten, hij vroeg wie ik was, ik vroeg hetzelfde toen zei hij dat ik hem had toegevoegd maar ik ken hem niet en staat ook niet in mijn contactpersonen lijst (ook niet in geaccepteerde contactpersonen lijst). Ik zei dat ik hem even ging toevoegen en dan verwijderen en dat ging dus niet. Ik heb 200 contactpersonen en als ik hem toevoeg dan zie je 2 seconden 201 contactpersonen en daarna weer 200, dus toevoegen kan ik niet. Hij staat wel in geblokkeerde contactpersonen lijst, maar gisteren begon hij weer tegen me te praten, even later ging hij offline en heb hem toen weer geblokt(via chatscherm) en zag hem toen ook in de lijst staan van msn maar niet in geaccepteerde contactpersonen. En nu zie ik hem weer niet in msn lijst.
Als ik iemand verwijder blok ik die persoon eerst dus daar kan het ook niet aan liggen.

Ik weet niet hoe dit kan, bij privacy staat ook vinkje 'alleen geaccepteerde contactpersonen kunnen mijn status zien en mij berichten sturen.

Ik maak me toch een beetje zorgen want ik vroeg hem gisteren wat hij wilde, hij zei gewoon praten misschien gebeurt er iets.

Uitgebreid virusscan uitgevoerd maargeen virus te bekenne Ook online scan met bitdefender. en Mbam spyware scan.

Weet iemand hoe ik dat die persoon voorgoed kan verwijderen????

Alvast bedankt.
Frank

Laatst bewerkt:
Je moet m twee keer verwijderen, uit je msn lijst EN live contacten.
Anders blijft hij in jouw systeem. Hopelijk lost dat alles op.

Je moet m twee keer verwijderen, uit je msn lijst EN live contacten.
Anders blijft hij in jouw systeem. Hopelijk lost dat alles op.
Hd ik verwijderd, maar hij is niet meer on geweest na die laatste keer, ik had hem geblokt in chatscherm. Hij staat ook nergens meer bij, dus niet in live contacten.

opgelost dus.

Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan