onbekende .dll-bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DennisBosma

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
Hallo,

Het is me al eerder opgevallen maar ik stoor me er nu gewoon aan.

Ik heb bepaalde install.res dll bestanden in mijn C:/ die zoverik weet niet nodig heb. De files zijn ook nog eens in 2007 aangemaakt tewijl ik de Notebook in 2010 gekocht heb.
Naamloos.jpg

Kan iemand mij hier meer over vertellen?
Alvast bedankt!

Op die site staat dat je ze weg mag gooien.
Maar twijfel je dan rename je ze toch naar ...........oud.
Wel eerst extensies verbergen uitvinken hè

De files zijn ook nog eens in 2007 aangemaakt tewijl ik de Notebook in 2010 gekocht heb

Een programma dat je hebt geïnstalleerd kan best bestanden bevatten uit 2007.
Heeft helemaal niets met je aankoopdatum te maken.

Tardis

Een programma dat je hebt geïnstalleerd kan best bestanden bevatten uit 2007.
Heeft helemaal niets met je aankoopdatum te maken.

Tardis

Maar dan is de ondersteuning, hardware en software geïnstalleerd. Waarom is dat jaar dan nog later?

Op die site staat dat je ze weg mag gooien.
Maar twijfel je dan rename je ze toch naar ...........oud.
Wel eerst extensies verbergen uitvinken hè

Oke. Waarom extensies verbergen.

Standaard staat exetensie verbergen aan aan dan kun je niet renamen

Laatst bewerkt:
Cause
These temporary files are erroneously generated by the installer into the system root directory instead of the temp directory.
Back to the top
Resolution
These files are unnecessary and can be safely deleted from the system. The functioning of the runtime library will not be affected by this.
Its a known bug and is planned to be fixed in VS2008 SP1.

oorzaak
Deze tijdelijke bestanden worden gegenereerd ten onrechte door de installateur in het systeem root directory in plaats van de temp directory.
oplossing:
Deze bestanden zijn niet nodig en kunnen veilig worden verwijderd uit het systeem. De werking van de runtime library wordt niet beïnvloed door deze. Het is een bekende bug en is gepland te worden vastgesteld in VS2008 SP1.

Wat Tardis bedoeld is dat programma's vaak bestanden gebruiken die een datum hebben die correspondeert met het moment van creëren.
Dus tijdens install worden deze gekopieerd met behoud van hun oorspronkelijke datum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan