• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Onbekende foutmelding bij invoeren bedrag in cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

cboonsj

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 aug 2014
Momenteel ben ik bezig met het verwerken van cijfers in een spreadsheet van Excel. Regelmatig voeg ik een extra regel toe waarnaar ik in een bepaalde cel een bedrag invoer.
Bij een aantal van die cellen krijg ik de volgende foutmelding: Controleer en vul het juiste bedrag in in de juiste kolom (zie bijlage).
Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik heb het een en ander al uitgeprobeerd maar zover geen succes (nakijken celeigenschappen bijvoorbeeld). Bij de meeste cellen in dezelfde kolom heb ik dit probleem niet terwijl de opmaak precies hetzelfde is als bij de cellen waar het wel fout gaat.
Omdat het vertrouwelijke informatie betreft kan ik helaas niet de Excelsheet in kwestie als bijlage toevoegen. Desondanks hoop ik dat iemand dit probleem herkent en mij de oorzaak hiervan kan vertellen.

Alvast bedankt,
Jasper

Bijlagen

• Capture.JPG
    Capture.JPG
    17,6 KB · Weergaven: 35
Jasper,

welkom op Helpmij.nl!

Het lijkt mij dat je het moet zoeken in de richting van Gegevensvalidatie...

Haije,

Dank voor de zeer snelle reactie.
Het zat hem inderdaad in de gegevensvalidatie.
Hij doet het in ieder geval weer.

Groet,
Jasper

Jasper,

fijn dat het weer werkt! Wil je de status van je vraag dan nog een wijziging in "Opgelost"?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan