Onbekende Gebruikers!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

IVENOKKID

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2006
Ik heb een del computer van een collega overgenomen en nu kwam ik erachter dat er nog meerdere accounts opstaan; accounts die niet gebruikt worden en oom euuh "rare-nog-nooit-van-gehoorde-accounts" In dit geval is "Michiel" de beheerder ent evens ook de enige gebruikte account! nu eindelijk de vraag!

-Welke accounts zijn onbelangerijk en kunnen weg? en hoe? (ze staan niet aangegeven bij het opstarten) (gast-account staat uit)

ps.
(Systeem:
Microsoft Windows XP
Professional
Versie 2002
Service Pack 2

Computer:
Intel(R)
Pentium(R) 4 CPU 2.40GHz
Kloksnelheid: 2.39 GHz, 512MB)

Bijlagen

• Doc. & Sett..JPG
    Doc. & Sett..JPG
    60 KB · Weergaven: 52
Hoi !

Bij een 2de hands PC zou ik altijd voor een nieuwe Windows-installatie kiezen, zeker bij Dell !

Anders blijf je tegen verrassingen aanlopen.

Heb je de bijbehorende CD ook ?

Greetz,

Harry.

euh nee nooit aan gedacht eigenlijk:confused: ik heb hem gewoon overgenomen :) maar zou er geen manier zijn om dat weg te krijgen?!!

ps. en dat van die verrassingen is ook wel waar;)

Laatst bewerkt:
Hoi !

Je kunt alle accounts behalve de admin. gewoon verwijderen via Start - configuratiescherm - gebruikersaccount.

Greetz,

Harry.

oh sorry ben ik dat vergeten te melden? Alles behalve "Michiel" staat niet aangegeven bij de gebruikerspanel zegmaar "gebruikersaccount" ofzoiets.. verder als ik bijv. die christiaan* probeer te verwijderen dan staat er dat het niet kan enz "toegang geweigert controleer of de schijf vol of tegen dinges beveiligd is" ....

*(zie bijlage eerste bericht)

Hoi !

Tja, dat bedoel ik nu !

Nogmaals, zet er XP opnieuw op !!!.

Wil je dat niet, moet je zien eigenaar te worden van de betreffende mappen.

Maar als de PC uit een domein afkomstig is, wordt het knap ingewikkeld.

Ik wil het je wel uitleggen, hoor, maar zo wordt het nooit JOUW PC.

Greetz,

Harry.

oh ok :S het is niet echt een verschrikkelijk probleem maar ik ben een aardige downloader ;) en nu probeer ik mijn pc ff op te cleanen en ik kwam er toevallig tegen aan!
Maar als nog iemand een oplossig weet... hoe moeilijk dan ook, bvd!

tja heel erg bedankt voor de hulp maar het lukt niet
op de website van microsoft staat aangegeven dat je op je rechtermuisknop moet klikken dan eigenschappen en dan tabblad beveiliging maar die is er niet ook bij de andere mappen niet!

maar toch nog bedankt!!

Hoi !

Tja, was ik al bang voor !

PC heeft deel uitgemaakt van een domein, en de systeembeheerder heeft er waarschijnlijk restrictie's op gezet.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan