Onbekende Hardware

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Berichten
821
Nadat ik mijn besturingssysteem opnieuw heb geinstaleerd(win xp) moest ik ook bepaalde stuurprogramma's voor hardware handmatig instaleren.
Deze stuurprogramma's staan op mijn medion-pc op een 'speciale' Harde schijf (daarom moest het dus ook handmatig geinstaleerd worden). Nu heb ik dat dus geinstaleerd maar 1 *hardware-apparaat* niet! Die staat aangegeven bij apparaatbeheer als Onbekend. Als ik hiervoor mn hele computer (inc. win XP en Medion CD) laat afzoeken voor een goed stuurprogramma vind hij niks:( Hoe kom ik er nou achter wat deze hardware precies doet en waar ik een goed stuurprogramma kan vinden die hij wel herkend.

Bedankt, Groetjes Vincent
 
Tja, voor ons is het natuurlijk ook maar gokken. Heb je de drivers van je moederbord al allemaal geïnstalleerd?
 
verwijder het stukje hardware en probeer dan eens met detect new hardware of je iets kan vinden wat het is?

let me know...

succes

Rob
 
Is het niet een gewone 56k modem, die optie heb je erop zitten maar bij gebruik van adsl of kabel heb je daar geen erg in.


groetjes speedtouch
 
Het is 'mogelijk' een USB- of FireWire-apparaat; maar dat is niet zeker... Het kàn namelijk een virtueel apparaat zijn dat door een softwaretoepassing is gecreëerd; de manier om dat na te gaan is: geen programma's laten starten bij het aanzetten van de pc, en dan kijken of het apparaat nog bestaat.
 
als je bij hardware eigenschappen kijkt, waar zie je dan een uitroepteken staan?
 
Geplaatst door bavel
Het is 'mogelijk' een USB- of FireWire-apparaat; maar dat is niet zeker... Het kàn namelijk een virtueel apparaat zijn dat door een softwaretoepassing is gecreëerd; de manier om dat na te gaan is: geen programma's laten starten bij het aanzetten van de pc, en dan kijken of het apparaat nog bestaat.

En hoe doe ik dat:D
 
Geplaatst door bavel
Het is 'mogelijk' een USB- of FireWire-apparaat; maar dat is niet zeker... Het kàn namelijk een virtueel apparaat zijn dat door een softwaretoepassing is gecreëerd; de manier om dat na te gaan is: geen programma's laten starten bij het aanzetten van de pc, en dan kijken of het apparaat nog bestaat.


Het lijkt mij dat windows hiervoor echt wel de drivers aan boord heeft.... (tenminste op mijn medion pc'tje wel)
 
Kheb het al gevonden het was de TVkaart:eek:
Ik had er al een driver van de TV kaart geinstaleerd
maar er zijn er dus 2:D;)

Groetjes Vinnie:thumb:
BEDANKT!!!!!!!!:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan