Onbekende kaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter bn2vs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bn2vs

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
Ik heb een kaart in mn PCI-E 16x slot zitten, maar heb geen idee waar die voor dient.
Als ik hem eruit haal doet alles wat normaalgezien werkt het nog.

Ik heb mn pc enkele maanden terug ge f-disked, en sindsdien kan ik geen 3d toepassingen meer laten lopen. Heb dus het idee dat dit mss een grafische kaart is...

Hoe kan ik eracheter komen of het idd een grafische kaart is, en hoe kan ik die dan eventueel terug operationeel maken?

Alvast bedankt :D

Er staan toch wel wat letters op? Wellicht dat die samen de naam van de kaart en het typenummer vormen :)

Ron

er staat redelijk veel op, en heb geen idee waar ik naar moet kijken...

asus
homi/av/s/sp
0709 94V-0
m2a-vm hdmu <GREEN>
74MCAD107852

een van die dingen?

Welke in- en uitgangen zijn er aan de kaart?

Als er een vga-uitgang of iets dergelijks opzit is het bijvoorbeeld een grafische kaart.
Zijn het usbpoorten dan is het een usbhub
en zo verder...

Het kan vanalles zijn, een netwerkkaart, een geluidskaart...

Volg de kabels :P

hallo,

je kan ook gewoon kijken of je beeldscherm kabel van je beeldscherm naar je pc kijken waar hij op aansluit en als hij vastzit aan die kaart is het een grafische kaart dat doet mijn zusje :P

Nee, daar zit mn scherm niet aan vast, zit ook geen juiste poort voor aan.

Aan die kaart zitten 4 poorten:
HDMI
S-Video
Video
SPDIF

Lijkt me toch iets met video te zien hebben...

Nee, daar zit mn scherm niet aan vast, zit ook geen juiste poort voor aan.

Aan die kaart zitten 4 poorten:
HDMI
S-Video
Video
SPDIF

Lijkt me toch iets met video te zien hebben...

Volgens mij is het een TV-kaart heb er ook een :D

Hmm, kan best.
Kan het aan die kaart liggen dat ik nu geen 3d dingen meer kan runnen sinds mn f-disk, of is daar een andere oorzaak voor?

Hmm, kan best.
Kan het aan die kaart liggen dat ik nu geen 3d dingen meer kan runnen sinds mn f-disk, of is daar een andere oorzaak voor?

Nee een TV-Kaart heeft daar niks mee te maken heb je al de drivers van je videokaart geinstalleerd? (als je weet welke dat is)

Is het deze?

Ik zou in ieder geval de drivers van dat ding installeren en dan nog eens kijken. En anders de drivers van je video kaart of je on-board video installeren. Wat zit er nog meer in je PC aan kaarten?

Ron

Dat is mn moederbord ja...

Ik heb nu die tv-kaart eruit is geen kaarten meer in mn pc zitten. Waar kan ik die onboard video dan installeren?

Moederbord

Wat is je moederbord?

Merk + Type

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan