Onbekende mappen in Documenten (D:\)

Status
Niet open voor verdere reacties.

mva1997

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2011
Hallo,

Ik heb in mijn documents folder heel veel onbekende mappen staan. Ik verwijder deze iedere keer dat ik mijn pc opstart, maar ze komen iedere keer weer terug.
Ik heb een SSD, deze heeft de letter C:\ maar mijn documenten, muziek, video's, afbeeldingen etc. staan allemaal op een HDD die de letter D:\ heeft.
Maar ik vroeg mij af waar ineens al die mappen vandaan komen, want ik heb ze zelf nog nooit eerder gezien (het is nu ongeveer 5 weken aan de gang). Ze hebben alle en grootte van ong. 80 mb

Ik heb een screenshot bijgevoegd, zo dat je kan zien wat ik precies bedoel.

BVD

Onbekende mapjes.jpg

Wat staat er in zo'n map? Is dat allemaal hetzelfde?
Zal wel niet want verschillende mappen zijn leeg. Maar wat staat er in de niet lege mappen?
Heb je 5 weken geleden iets geïnstalleerd (al dan niet bewust iets mee geïnstalleerd)? Ja weet het, stomme vraag voor het geval dat het onbewust gebeurde.
Heb je ccleaner al een geprobeerd?

Zoek in het register eens op D:\2a of een andere mapnaam. Misschien zie je aan de hand wat er allemaal bij staat waar het vandaan komt.

Laatst bewerkt:
Je schrijft dat de mappen 80 MB groot zijn.
a. Zou wel zinvol zijn dat je eens de inhoud van zo'n 80 MB map laat zien
b. Heb je Photoshop (of een ander Adobe softwarepakket) waarbij je de (hoofdmap van de) D: schijf als "scratch" map hebt aangegeven?
c. Sowieso zou ik eens de Eigenschappen bekijken van zo'n 80 MB map en kijken naar
i. diens aanmaakdatum + tijd
ii. diens eigenaar (tabblad Beveiliging, knop Geavanceerd, tabblad Eigenaar)

Overigens valt mij op dat de mapnamen allemaal een hexadecimale code lijken te zijn (00, 2b, 99, a0, ...) Dat geeft mij sterk het idee dat deze mappen niet door Windows worden gemaakt maar door een of ander programma op jouw computer...

Tijs.

Ik heb inderdaad verschillende Adobe producten geïnstalleerd. De bestanden die in bepaalde mappen staan hebben allemaal een .file extentsie.

Kan ik niets mee (.file extensie is geen bekende extensie, of op zijn best "Generic Windows file"), en is ook maar een zeer gedeeltelijk antwoord op de gestelde vragen.
Ik citeer de vragen hier niet, want die staan overduidelijk in mijn vorige posting.

Tijs.

Misschien dat je een paar printscreens maakt van een paar mappen en die hier plaatst?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan