Onbekende Mediatheek map in Windows Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miek91

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 feb 2010
Hoi,

In de lijst aan de linkerkant van Windows Media Player in het menu Mediabibliotheek (waar de afspeellijsten en mediabibliotheek etc staan) verschijnt er opeens een onbekende mediabibliotheek met de naam Patrick op Pc_van_patrick. (niet mijn naam) Als ik hier op klikt verschijnt er de tekst:

'U moet toegang tot de mediabibliotheek hebben voordat u items in deze mediabibliotheek kunt afspelen.'

Dit heb ik nog niet eerder gezien en ik ben bang dat het misschien een virus o.i.d. is? Het is duidelijk geen map van mijzelf, ik ben ook de enige die de computer gebruikt. Heb weinig verstand van computers dus misschien is er ook wel een logische verklaring voor.

Wie weet wat dit kan zijn?

Bijlagen

• windowsprobl1.jpg
    windowsprobl1.jpg
    36,1 KB · Weergaven: 74
Lijkt mij dat iemand via Windows Media Sharing een library met muziek e.d. deelt, op een pc die heet "PC_van_patrick".
Als dat een andere pc is dan je zelf nu gebruikt, vraag je eens af welke pc dan wel "PC_van_patrick" zou kunnen voorstellen en wie de eigenaar ervan is.

Tijs.

Als dat een andere pc is dan je zelf nu gebruikt, vraag je eens af welke pc dan wel "PC_van_patrick" zou kunnen voorstellen en wie de eigenaar ervan is.

Ik heb geen idee wie dat zou kunnen zijn.. Ken niemand die patrick heet, en geen van de computers in dit huis heeft die naam.

Misschien heeft het te maken met het downloaden van muziek e.d.?

Probeer het volgende: Kijk of je het ip-adres van PC_van_patrick kunt achterhalen.
[Windows-toets]r toetscombinatie -> cmd /k ping PC_van_patrick

Kijk wat er wordt teruggemeld en post dat hier.

Tijs.

Ik heb een printscreen gemaakt van het resultaat

Bijlagen

• helpmij_forumipadr.jpg
    helpmij_forumipadr.jpg
    17,7 KB · Weergaven: 81
Ok, dat betekent dat PC_van_patrick momenteel niet op het netwerk aanwezig is.
Vlgs. mij kun je dan die library verwijderen door erop te rechtsklikken en Verwijderen (o.i.d.) te kiezen.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan