Onbekende zoekopdracht in Geschiedenis Google

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freek73

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Berichten
15
In de geschiedenis van mijn Google zoekopdrachten kom ik een zoekopdracht tegen naar een adult site. Omdat het lijstje kort is geeft het de indruk dat er recent naar gezocht is. Die site heb ik ooit wel bezocht maar al geruime tijd (half jaar of zo) niet meer.
Heb ik last van een virus? Wordt er op mijn draadloze netwerk ingebroken? Is er een andere plausibele verklaring?
 
dit heeft niet te maken met het netwerk waar je op zit dus maakt nie uit of er ingebroken wordt, wat je kan proberen als je het lijstje opent en met je muis op het item wat je niet meer wil hebben gaat staan (niet klikken) en dan op Delete drukt moet hij weg zijn, anders kan je een opschoon programma gebruiken voor je pc (Ccleaner).

succes
 
Laatst bewerkt:
Het verwijderen is het probleem niet. Het is meer de vraag hoe het er komt, als ik de zoekopdracht niet zelf heb gedaan
 
ok, nu snap ik het sorry :eek:
het is in iedergeval niet iemand die je netwerk gebruikt want dat wordt opgeslagen op je pc niet op je netwerk, het kan een virus zijn maar lijkt me sterk, zijn er andere mensen die wel eens gebruik maken van je pc? kan je anders je geschiedenis van je explorer bekijken wanneer die site bezocht is?

trouwens de lijst die google maakt met gezochte artikelen is alfabetisch en niet tijd gebonden dus als je iets een jaar gelede zoekt wat begint met de letter A kan het na een jaar nog boven aan de lijst staan.
 
Nee geen andere gebruikers.

Dat heb ik ook al gedaan, maar ik moet dan in de geschiedenis van de Explorer bij alle bezoeken aan de Google site gaan kijken. En dat is dus nogal een klus omdat ik niet weet wanneer er gezocht is. Recent kan ik in ieder geval niets vinden.
 
als je hem nou eens verwijdert uit de lijst en dan kijkt of dat hij terug komt, want misschien staat die zoek opdracht er nog wel in van een half jaar geleden of meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan