Onbeperkt data bij mobiel router

Status
Niet open voor verdere reacties.

reuslucius

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2011
Berichten
68
Beste mensen ik heb een vraag bij odido (vroeger T-mobile) kun je een mobiele router kopen (https://www.odido.nl/zakelijk/alcat...acq&dr=24&pr=GNZ03,GNZ23,SD002,27606115&lp=19) met een (naar hun zeggen) unlimited data sim.

Ik probeerde uit te vinden via de kleine lettertjes of dit ook echt unlimited is of dat er zoals bij o.a. budget mobiel een fair use policy is van 4gb per dag.

Weet iemand of er een fair use policy is bij dit abonnement ?
 
Ik kan je uit de droom helpen. Er zijn zelfs in het zakelijk segment geen unlimited bundels. Zelfs de duurdere bundels zijn beperkt tot 1TB per maand.

De persoonlijke bundels hebben bij unlimited tegenwoordig altijd een beperking van 5GB/10GB per dag. Kun je dan vaak wel ophogen middels het volgen van een link of SMS

Ik lees graag als die optie er wel is, want ik zoek een dergelijke oplossing om klanten tijdelijk te kunnen helpen. Maar tot nu toe helaas.
 
Ik kan je uit de droom helpen. Er zijn zelfs in het zakelijk segment geen unlimited bundels. Zelfs de duurdere bundels zijn beperkt tot 1TB per maand.

De persoonlijke bundels hebben bij unlimited tegenwoordig altijd een beperking van 5GB/10GB per dag. Kun je dan vaak wel ophogen middels het volgen van een link of SMS

Ik lees graag als die optie er wel is, want ik zoek een dergelijke oplossing om klanten tijdelijk te kunnen helpen. Maar tot nu toe helaas.
Dag RogerS dank voor je reactie. Rubensky reageerde met een link maar hieruit kan ik niet opmaken of dit ook geld voor zakelijke data sim
 
Dit geldt voor zover mij bekend voor alle vormen van abonnementen.
 
Er zit overal een limiet op, en wat het artikel van @Rubensky ook aanhaalt. Providers zijn daar niet transparant over. Ik heb er de nodige uren inzitten en heb het voorlopig opgegeven.

Ik vrees ook dat er niet snel een provider komt die dit gaat aanbieden, want de echte unlimited houden de partijen lekker voor zichzelf voor als hun klanten zonder vast internet zit. Is een USP t.o.v. de concurrentie.
 
Het werkt over het algemeen zo; Je kan de data onbeperkt gebruiken tot een X hoeveelheid per dag, bijvoorbeeld 20gb. Als dat op is kan je een SMS sturen naar een nummer. Daarna krijg je weer X hoeveelheid met beperkte snelheid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan