Onbeperkt internet Vodafone??

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb een Xperia en Onbezorgd ( hoef je je geen zorgen te maken over je rekening!!) Internet voor 9,50 krijg ik een rekening dataverkeer 39,49 ik heb nog geen data genoten zalk maar zeggen dus hoe kan dat? Waar zie je trouwens aan dat ie op internet zit ??? Volgens mij staat dat continue aan??

Of is het van Vodafone live 3G. Dat is het enige wat ik uit kan zetten, is toch ook internet??? WiFi staat uit... ik snap er echt helemaal geen snars meer van, wanneer zit je nou op internet?? Hoe zie je dat op een xperia?? en waarom die data???rekening??

Ik heb een Xperia en Onbezorgd ( hoef je je geen zorgen te maken over je rekening!!) Internet voor 9,50 krijg ik een rekening dataverkeer 39,49 ik heb nog geen data genoten zalk maar zeggen dus hoe kan dat? Waar zie je trouwens aan dat ie op internet zit ??? Volgens mij staat dat continue aan??

Of is het van Vodafone live 3G. Dat is het enige wat ik uit kan zetten, is toch ook internet??? WiFi staat uit... ik snap er echt helemaal geen snars meer van, wanneer zit je nou op internet?? Hoe zie je dat op een xperia?? en waarom die data???rekening??

Als je Zorgeloos Internet BloX gebruikt, is het inderdaad niet de bedoeling dat er nog kosten voor dataverkeer in rekening gebracht worden.
Stuur me, als je dat wilt, even een PM of mailtje, dan zoeken we het voor je uit.

Antoine
Vodafone Web Relations

Als je Zorgeloos Internet BloX gebruikt, is het inderdaad niet de bedoeling dat er nog kosten voor dataverkeer in rekening gebracht worden.
Stuur me, als je dat wilt, even een PM of mailtje, dan zoeken we het voor je uit.

Antoine
Vodafone Web Relations

Inmiddels onderstaand bericht ontvangen!!

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail.
U geeft aan dat u BloX Zorgeloos internet heeft, maar dat op rekening toch kosten staan hiervoor.

Ik heb uw rekening van februari met de gebruikskosten van januari nagekeken, en kan inderdaad zien dat hier kosten voor in rekening gebracht worden.

Deze kosten zijn onterecht en zullen dan ook gecrediteerd worden.
U heeft kans dat dit niet terug te vinden is op uw rekening van maart, maar u ontvangt hier wel een brief van met een credit-nota.
Ook kunt u dit terug vinden op uw bank-afschriften.

Heeft u nog vragen over dit antwoord, dan kunt u binnen 7 dagen reageren. Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan