Onbereikbare site!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry1st

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik ben gisteren overgestapt op een andere provider, Speedlinq. Naadloos, binnen twee uur had ik weer Internet! Nu heb ik echter één probleem: ik kan de site van Speedlinq niet op. Steeds als ik ingeef: www.speedlinq.nl krijg ik de mededeling: "Navigatie naar de webpagina is geannuleerd". Wat ik ook doe, ssl e.d. aanvinken, ik kom er niet op! :mad: Da's jammer, want ik wil wat instellingen veranderen, maar moet daarvoor op hun site zijn. Alle andere sites kan ik zonder problemen bekijken. Ik werk met Maxthon en Internet Explorer 7, bij beide dezelfde problemen! Wie heeft een tip?

Heb ik net gedaan, zelfs in de veilige modus van Firefox lukt het niet! Nog een tip??

kan het zijn dat die site met java ofzo werkt, iets dat jij niet hebt geinstalleerd en zo kan hij het niet tonen ??

Heb alleen NOD32 als antivirus en Windos XP servicepack 2 draaien. Daarmee kon ik gisteren zonder enig probleem op de site van Speedlinq komen, maar na het installeren van mijn nieuwe modem (ik vermoed dat ik in de router iets tegengehouden wordt) kan ik er niet meer bij! Modem: Speedtouch 716.

Ik heb het opgelost! Ik heb de firmware van de modem ge-upgrade en het probleem is voorbij!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan