Ik heb een router van Ziggo de Cisco EPC 3925. Ik had dit nodig omdat ik bij Ziggo het alles in een pakket had besteld en ik een tablet heb die draadloos internet nodig heeft. Omdat mijn desktop geen draadloze internet verbinding heeft heb ik die op internet aangesloten via een Netgear Wifi Range Extender WN 2000RPT v2. Deze extender zorgt ook voor het versterken van mijn signaal naar een andere verdieping in mijn huis.
Ik heb regelmatig dat mijn internet verbinding uitvalt en er dan geen verbinding is. Kan dit komen doordat het signaal te zwak is of moet ik iets plaatsen tussen de Cisco router en de Netgear wat het signaal nog sterker maakt. Of kan ik het signaal van Ziggo dat binnen komt nooit sterker maken. Dit is echt vervelend.
Wie kan mij helpen?
Ik heb regelmatig dat mijn internet verbinding uitvalt en er dan geen verbinding is. Kan dit komen doordat het signaal te zwak is of moet ik iets plaatsen tussen de Cisco router en de Netgear wat het signaal nog sterker maakt. Of kan ik het signaal van Ziggo dat binnen komt nooit sterker maken. Dit is echt vervelend.
Wie kan mij helpen?