onblokeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lil_Sam

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2005
Berichten
250
hoi
laatst heeft mijn moeder een paar sites gebokkeerd en ik wil ze graag weer hebben mar het probleem is dat ik niet weet hoe.
dus vraag ik jullie of jullie dat aan mij kunnen vertellen.

reageer wl snel he
:p
 
Het ligt eraan hoe ze zijn geblokkeerd.

Ga in je browser naar extra->internet-opties->beveiliging->webite's met beperkte toegang->website's. Hier kan de site tussen staan.

Controleer eerst deze manier even en vertel of het is gelukt.
 
Beste Lil_Sam,

Je moeder heeft ze niet voor niets Geblokkeerd
misschien (xXx-Rated):D :8-0: :evil:

Geintje !!!!:D :D

U kunt op verschillende manieren toegang tot websites blokkeren. Er zijn speciale programma's en er is een controlefunctie binnen Windows aanwezig die u kunt inschakelen via internetopties:
Internet opties

Open de Internet Explorer
Klik op 'Extra'
Klik op 'Internet opties'
Klik op het tabblad 'Inhoud'
Klik hier bij 'Internetrestricties' op de knop 'Inschakelen'
Er opent zich nu een nieuwe set tabbladen
Klik op het tabblad 'Restricties'
Op dit tabblad vindt u vier categoriën: geweld, naakt, sex, taal. U kunt het beveiligingsniveau van elke categorie instellen door eerst de categorie te selecteren en vervolgens met een schuifknop het niveau in te stellen
Klik op het tabblad 'Goedgekeurde websites'
Hier kunt u eventueel aangeven welke websites die door het filter gestopt worden toch mogen worden bekeken
Klik op het tabblad 'Algemeen'
Klik hier op de knop 'Wachtwoord instellen', kies een wachtwoord en klik op 'Ok'
Let op!
Indien u dit wachtwoord kwijt raakt dient uw Internet Explorer gedeïnstalleerd en vervolgens geherinstalleerd te worden.
De werking van dit filter is afhankelijk van de opgave die de webmaster doet over de inhoud van zijn website. Indien deze het karaktervan de inhoud niet of niet volledig weergeeft in de "head" informatie van de pagina, wordt een pagina ook niet als sexsite herkent. U kunt hier geen websites opgeven die u wel wilt blokkeren. Derhalve kunt u eventuele 'gaten' in dit filter niet 'dichten'.

Programma's

Er zijn ook verschillende programma's te verkrijgen die u op uw pc moet installeren. Deze programma's zijn soms kostenloos (freeware) en soms moet u hiervoor betalen.

Dit is de manier waarop je ouders het gedaan hebben, tenzij ze een Speciaal Programma hebben gebruikt, hebben ze toevallig onlangs iets geinstalleerd !!!!

Wens je veel Succec,,,,,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan