Onboard geluid doet het niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

supahfly

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2008
Ik heb het volgende type moederboard: GigaByte GA-X48-DQ6.
Om een of andere duistere reden is geluid ermee opgehouden en ik krijg het ook niet meer aan de praat. Ik ben al bezig geweest met de drivers en chipset maar nog geen vooruitgang.:(

Graag jullie expertise voordat ik de hele bende bij het grof vuil zet:shocked::D
Alvast bedankt!

al in configuratiescherm bij geluiden en audio instellingen gekeken of er geen vinkje of schuifje het euvel is?
Al in je apparaatbeheer gekeken naar eventuele uitroeptekens?

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Heb je al bij apparaat beheer gekeken of daar gele tekens staan?

Als daar geen gele tekens staan probeer dan eens met een koptelefoon op de aansluiting van je speakers te luisteren of je dan wel geluid hebt.
En als je hem bij het grof vuil zet zeg dan even waar en wanneer.

Modag

Bij het configuratiescherm staat alles verder prima.

Ik had wel een een geel uitroepteken staan in het apparaatbeheer bij ''Audio Device on High Definition Audio Bus'' maar die is verdwenen nadat ik gereboot heb:confused:

Heb ik ook al gedownload, maar verhelpt het probleem ook niet....:confused:
Toch bedankt voor het snelle reageren!

speakers of oordopjes al geprobeerd? En wat staat er eigenlijk bij tabblad audio onder eigenschappen van geluiden en audiogeluiden ( configuratiescherm) stekkertjes zitten toch wel goed he? ( zal wel natuurlijk,maar toch)

Ja heb de speakers aangesloten en een headset en niks werkt. Heb nu de headset aangesloten en in het configuratiescherm de instelling op headset gezet maar nog steeds geen geluid....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan