Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi,
Heb je aan de achterkant van de pc alles gecontroleerd want vanaf je monitor zal buiten de monitorkabel ook een geluidskabeltje moeten zijn en deze zl dus op de groen aansluiting of als je een aparte geluidskaart hebt dan moet hij daar in
Als je ze niet kapotgetrokken hebt lijkt het me sterk hoor.
Ik heb wel eens gehad dat ik 2 draadjes met het insteken van een geheugenmodule doorsneed omdat ze precies over het geheugenslot heen liepen.
Maar dat zal het wel niet zijn.
Als het trouwens om de achteraansluitingen gaat op je pc kast dan zitten die meestal vastgesoldeerd op je moederbord dus dan heb je niets met draadjes te maken.
Groeten Marcel
Hoi,
Heb je losse geluidskaart of een op je moederbord? Kijk eens bij apparaatbeheer voor gele tekens
Heb ik nog nooit gehoord hoor !Zou het iets met de hoeveelheid ram te maken hebben?
Zal ik even een foto moeten zien om te zeggen waar het van is, kun je niet zien waar ze naar toe gaan ?Maar waarvoor zijn die dunne draadjes dan?
Hoi,
Mogelijkheid tot een foto? klinkt vreemd maar als je er 1 reepje uit haalt zou het weer goed moeten zijn
Hoi,
Sorry maar bedoel eigenlijk van je huidige situatie en dan vooral dat kabeltje en apparaat beheer? Dat lijkt mij een fan aansluiting denk de casefan sorry zat fout kon de foto vergroten en hier staat cpu fan bij
Is onmiskenbaar van een ventilatortje en heeft overduidelijk niets met je geluidskaart te maken.Het kleine witte geval met drie pinnen, rechts middenin, daar gaan de draadjes naartoe.
Hoi,
Geen dank maar je weet zeker dat het voor de verbouwing alles goed werkte of heb je nog wat anders gedaan want het zou moeten werken
rechts onderin heb je daar je icoon van je geluidskaart?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.