onboard kaart SIS probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

almila

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jul 2008
Hallo allemaal, ik heb een probleempje die ik altijd al heb gehad maar nu er hulp om zoek. Als ik een youtube filmpje kijk, kan ik dat wel op normaal scherm maar als ik me scherm vergroot tot full scherm dan haperd het beeld en is het beeld niet scherp terwijl bij andere computer het beeld scherp is en niet haperd. Waar ligt het aan en hoe kan ik het oplossen?

Ook als ik een dvd bekijk op windows media player classic(ook op andere progamma's) kan ik hem niet full scherm zetten omdat die dan haperd.

Video kaart SiS 330 Mirage Integrated

untitled668.png

alvast bedankt

WELKOM OP HELPMIJ

je mist nog de drivers voor die onboardkaart.
deze zijn te vinden op bijgeleverde cdrom van je moederbord of op hun site.

of indien je een merkpc hebt(bijv medion,hp etc)dan kun je aan de hand van je typenr pc daar de drivers ophalen

Er staat geen merknaam op de moederbord maar op de garantie staat dat het een SYS 2800 INTEL CELERON SYSTEEM is. Ik ben die CD kwijtgeraakt.

Yesss, ik heb hem geinstalleerd, daarna moest ik mijn pc opnieuw starten, eerst zagen de kleuren er staat uit, vlekkerig enzo, dus dacht ik dat de pc naar de knoppen was, maar daarna heb ik de resolutie was verkleind en de kleuren zien er geweldiger uit dan ooit, en ik kan eindelijk full scherm via youtube video's bekijken.

Heel erg bedankt he :D

is nogal een verschil een sis661 0f een 330.

maar ja als het werkt bij de ts.....

wie ben ik dan:D:D;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan