Onboard LAN kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

basvdK

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 mei 2002
Hey hallo,

Ik heb net een heftige LANparty achter de rug, erg leuk, maar minder was dat we wat stroom problemen hadden. Ik denk dat mijn pc daardoor behoorlijke optaters gehad heeft van het aan en uit zetten van de stroom. O.A. mijn netwerk kaart op het moederbord (onboard LAN op asus a7n8x) Die lag er op een gegeven moment dus helemaal uit. Nog wel even snel een netwerk kaartje kunnen kopen, maar wel jammer dat de onboard lan het niet meer doet. Sterker nog: als ik mijn netwerk kabel in de switch van het netwerk deed, had niemand meer verbinding. Ook wordt mijn pc dan traag. Heeft iemand een idee of dit nog te verhelpen is? Het apparaat verwijderen uit de hardware lijst en opnieuw installeren, was mijn idee, maar zodra ik deze netwerkcomponent wil verwijderen, loopt de pc vast. Mijns inziens een verloren zaak, maar misschien heeft iemand nog een gouden tip?

Alvast bedankt,

Bas

Edit; op een gegeven moment was ik zelfs al mijn schijven in de pc kwijt, windows opstarten lukte nog wel, en de schijven zag ik nog, maar volgens windows waren de schijven niet geformatteerd..? Een paar keer opnieuw opstarten was de oplossing.

En wat heb ik alvast geleerd? Zo'n gezekerde stekkerdoos halen.... :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan