onboard netwerkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

hollander

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2005
beste helpers,

ik zit met een probleem.. ik start deze morgen mij pc'tje op.. en opeens geeft mijn pc aan dat er een beperkte verbinding is met internet .. nou zou ik graag willen weten hoe dit kan .. uiteraard heb ik al gecontroleerd of de plug er nog in zat en/of deze er nog goed inzat .. dit was het geval.. daarna heb ik in de dos-box ipconfig uitgevoerd en hij gaf mij gewoon het ipadres waarne ik ipconfig /releas en ipconfig /renew uitvoerde.. bij ipconfig renew gaf hij aan dat hij geen conectie kon maken met de dhcp-server.. mijn volgende stap was. mijn ethernetkaart erbij te halen .. ik plugde deze in mijn usb poort en jawel internet deed het ...

nou vraag ik mij of ligt dit aan mijn onboard netwerk kaart .. is deze stuk ?
mijn moederbord is een ASRock Conroe945G-dvi

alvast bedankt

Ik denk eerder dat je net pech hebt gehad met de dhcp server. Die was misschien net even niet te bereiken. Als je nu je onboard kaart gebruikt, doet ie het dan nog steeds niet?

sorry dat ik nu pas reageer ...
maar hij doet het dus nog altijd niet .. wat kan het probleem zijn ?

Hoe ziet Apparaatbeheer er uit bij Netwerkadapters? Rood of geel icoontje?
Soms helpt het resetten van je modem en netwerkkaart. Lees dit uit de Tips & Handleidingen van Helpmij.

bij apparaat beheer is alles prima.. ik ga eens resetten .. maar aan het modem kan het eigenlijk niet liggen aangezien me ethernet kaart wel werkt toch ?

ik ga het toch proberen wie weet!

ik laat eventjes wat weten of het lukt :thumb:

Hij doet het weer .. nadat ik de netwerkkaart opnieuw deed instaleren deed ie het nog niet meteen maar nadat ik het modem uittrok en resette deed hij het weer ... :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan