bryanwilms
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 mei 2007
Beste mensen,
ik heb van de week een geluidskaart aangeschaft om mijn onboard audio te vervangen.
eenmaal geïnstalleerd en de drivers geïnstalleerd te hebben heb ik het idee dat het geen ene fluit uitmaakt.
ook heb ik het idee dat ik misschien ergens wat vergeten ben, ben immers een leek op gebied van geluid.
mijn onboard gebeuren bestaat uit het volgende:
-MSI z97-G43 mobo
- Realtek® ALC892 Codec
- 7.1-Channel High Definition Audio
Deze wilde ik vervangen door het volgende:
Asus Xonar D1.
ik ben bang dat als het geheel net zo goed blijft klinken als onboard, dat ik de kaart zal retourneren want als je het verschil toch niet hoort heeft het ook geen nut hem te hebben.
ik gebruik na de kaart nog een receiver om het signaal op mijn speakers te krijgen.
kan iemand met meer ervaring qua audio mij vertellen wat ik fout doe?
alvast bedankt
ik heb van de week een geluidskaart aangeschaft om mijn onboard audio te vervangen.
eenmaal geïnstalleerd en de drivers geïnstalleerd te hebben heb ik het idee dat het geen ene fluit uitmaakt.
ook heb ik het idee dat ik misschien ergens wat vergeten ben, ben immers een leek op gebied van geluid.
mijn onboard gebeuren bestaat uit het volgende:
-MSI z97-G43 mobo
- Realtek® ALC892 Codec
- 7.1-Channel High Definition Audio
Deze wilde ik vervangen door het volgende:
Asus Xonar D1.
ik ben bang dat als het geheel net zo goed blijft klinken als onboard, dat ik de kaart zal retourneren want als je het verschil toch niet hoort heeft het ook geen nut hem te hebben.
ik gebruik na de kaart nog een receiver om het signaal op mijn speakers te krijgen.
kan iemand met meer ervaring qua audio mij vertellen wat ik fout doe?
alvast bedankt